Gå til innhold

Humørsvingninger og Lamictal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker Lamictal 400 mg, har serum på ~10 mikromol. Etter at jeg begynte på det for 2-3 år siden har jeg ikke følt meg deprimert langvarig. Det virker likevel på meg som jeg har endel humørsvingninger. Kan jeg ha noe å tjene på å øke det til 15-25. Jeg bruker også Zeldox 20+40 mg, på 40+40 mg var serumnivået på 108. Har fått periodisk utslett etter at jeg begynte på Lamictal men det er visst bare eksem.

Er det noe farlig å ta høyere dose enn 400 mg. Siden jeg hadde 16 mikromol på 100+200 i starten av behandlingen tenker jeg det kan øke også.

Når jeg hadde 16 brukte jeg ikke DOL og husker jeg raste ned i vekt. Min nye psykiater sier likevel det er utelukket å øke dosen, pga. det er maksdosen og det vil ikke ha noen effekt.

Diagnosen er visst personlighetsforstyrrelser denne gangen. Her er diagnosene mine:

- paranoid schizofreni

- paranoid psykose

- uspesifisert utviklingsforstyrrelse

- depresjon

- schizotyp lidelse

- schizoaffektiv lidelse, bipolar type

- personlighetsforstyrrelsene unnvikende, paranoid og tvangspreget

Skrevet

Nei, drit i dette... det er bortkastet. Medisiner løser ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...