AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 Skrevet 6. februar 2015 Hva er den beste behandlingen av angstsymptomer som tvang/helseangst/generell angst og bekymringsangst hos schizofrene som meg, som allerede er medisinert med zyprexa 10mg og zoloft 200mg samt rivotril for angst, men vil helst slutte på rivotril.I perioder da jeg har vært psykotisk, så har det begynt i det stille med angst/bekymring/tvang, så gradvis "tatt av". Men lenge siden dette har skjedd, spesielt ikke når jeg har gått på zyprexa. Men oppnår ikke tilstrekkelig virkning på angst og generell urolig angstpreget grubling. Anonymous poster hash: 2f365...f68 0 Siter
Toga Skrevet 6. februar 2015 Skrevet 6. februar 2015 Er nok lurt å omgås oppbyggelige mennesker på fast basis... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. februar 2015 Skrevet 6. februar 2015 Det mest nærliggende er å øke Zyprexa til 15 mg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 Skrevet 6. februar 2015 takk for svar Anonymous poster hash: 2f365...f68 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.