kimelimen Skrevet 6. februar 2015 Skrevet 6. februar 2015 Hei dere! noen som har en forklaring på hva som skjer med hjernen når den er under i et epileptisk anfall i 24/7? Dette er til et skoleprosjekt jeg holder på med! Takk på forhånd 0 Siter
Caylee Skrevet 7. februar 2015 Skrevet 7. februar 2015 Hei dere! noen som har en forklaring på hva som skjer med hjernen når den er under i et epileptisk anfall i 24/7? Dette er til et skoleprosjekt jeg holder på med! Takk på forhånd http://www.epilepsi.no/ Jeg hadde det før, men vokste det av meg. Aner ikke akuratt hva som skjer, men tror epilepsiforbundet har mye svar 0 Siter
Caylee Skrevet 7. februar 2015 Skrevet 7. februar 2015 Forrsten angående skoleprosjektet, anbefaler å ha bilde av epilepisi symbolet. Det er for at folk skal vite personen har epilepsi itilfelle de får anfall. Finnes i klokker, smykker osv. Gikk rundt med slik selv husker jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.