stjernestøv Skrevet 6. februar 2015 Skrevet 6. februar 2015 Det er jo noe som heter slitasje på kroppen, men er det noe som heter slitasje på nervene? En kan vel få det av livets mange utfordringer, hva heter det? 0 Siter
missmas Skrevet 6. februar 2015 Skrevet 6. februar 2015 Jeg føler iallfall jeg fikk slitasje på hjernen etter jeg var syk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Skrevet 6. februar 2015 Jeg føler iallfall jeg fikk slitasje på hjernen etter jeg var syk Jeg også. 0 Siter
Toga Skrevet 7. februar 2015 Skrevet 7. februar 2015 Jeg vet det er feedback fra omgivelsene for å fortelle oss hva som er skadelig, men om et allmektig vesen skulle skape et menneske, så kunne vedkommende sørget for en mer "intelligent design" enn som så - hvor vanskelig kan det være å gi oss beskjed om at fare er på ferde, uten å sørge for at enkelte av oss får det så vondt at de ønsker å avslutte livet? Nei, dette er bare ytterligere bevis på at vi er utviklet gjennom naturen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.