Gå til innhold

Mr-SCANNING for å sjekke asperger!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sånn går det når man ikke sjekker om innlegget man vil svare på har et nummer delelig på 20. Da er det fint å sitere så svaret ikke står der til spott og spe og i hytt og pine.

Noe sånt.

Endret av Bella Dotte
Skrevet

Det er ikke legen min tror jeg, det er en annen lege på nevrohabiliteringen,

det er noe som heter bupgen-studie og de vil ha familier med mye autisme i den, noe sånt.

Jeg orker ikke akkurat nå noe mer, jeg er sliten.

Hvorfor skal du være med i så mange studier? Det er mye autisme i familien din fordi dere har mange barn! Jeg får aldri være med på noe, og jeg ville gjerne ha blitt fmri-skannet!! Men nå kan det være det samme. 

Skrevet (endret)

Hvorfor skal du være med i så mange studier? Det er mye autisme i familien din fordi dere har mange barn! Jeg får aldri være med på noe, og jeg ville gjerne ha blitt fmri-skannet!! Men nå kan det være det samme. 

Vet ikke:-(

Jeg sa Nei!

Jeg kan si du vil istedet...de trenger mennesker med autisme til dette, men jeg er for sliten!

Bare google bup-gen, jeg syns bra studie, men jeg er rett og slett for sliten.

Men de skal da ha tilgang på alt om deg, journaler, familiehistorikk og genmateriale, det siste er det eneste de sletter, 

akkurat det bryr jeg meg lite om, men at de skal grave i min barnejournal fikk vel meg til å si nei, samt at jeg er sliten.

Det de graver frem skal de ikke slette på noe tidspunkt stod det i papirene de ville jeg skulle skrive under på, men genmaterialet skulle de  slette!?? Genmaterialet mitt bryr jeg meg lite med, men at de skal samle opp alle misforståelser om meg, og gjengi det, la andre lese det, det orker jeg ikke.

Endret av Madelenemie
Skrevet

Sånn går det når man ikke sjekker om innlegget man vil svare på har et nummer delelig på 20. Da er det fint å sitere så svaret ikke står der til spott og spe og i hytt og pine.

Noe sånt.

Hva var det svar på?

Skrevet

Hva var det svar på?

Hæ? Jeg skulle svare deg og gadd ikke å trykke "Svar". Så jeg måtte gjøre det på nytt for man kan ikke slette innlegg. Tror jeg.

Skrevet

Hæ? Jeg skulle svare deg og gadd ikke å trykke "Svar". Så jeg måtte gjøre det på nytt for man kan ikke slette innlegg. Tror jeg.

:huh:

?

Lurte på delelig med 20....hva det betydde

Skrevet

:huh:

?

Lurte på delelig med 20....hva det betydde

Åh! Innleggene er nummererte. Hver side har 20 innlegg. Ditt innlegg var det siste på side 1. Det har nummer 20. 20 er delelig med 20. Det blir 1.

Skrevet (endret)

Åh! Innleggene er nummererte. Hver side har 20 innlegg. Ditt innlegg var det siste på side 1. Det har nummer 20. 20 er delelig med 20. Det blir 1.

Å

hm nyttig informasjon, takk.

:-) jeg skal på snowboard fra lørdag til lørdag, men det betyr at jeg kan bli med deg på det møte 24/2

jeg trenger å gjøre noe autismeok, jeg blir med deg på middagen også, hvis du melder meg på, så betaler jeg til deg etterpå.

Jeg får verken nettbank eller noe sånt til å virke...:-(

Jeg får saldo sånn passe til å virke, men på en egen måte, som ingen har sett??

Men det er mye annet som ikke fungerer, 

Jeg har vært i banken, men selv de forstod ikke hva som var problemet, eller hva jeg sa, og da ble jeg lei meg og gikk :mellow:

Jeg har nok problemer nå!

Endret av Madelenemie

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...