Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Blir visst ulykkelig av å tro på livet og at noen kan se min smerte . Kjenner meg ubalansert og i fistel - føler all menneskelig tilnærming til meg er teknisk og instrumentell. Jeg hater meg selv vet ikke hvem jeg er fra dag til dag. Noen her har dessuten bestemt seg for at jeg er pers forstyrret - så nå får jeg nok høre jeg utagerer på dol. I rl ikke Mine ambisjoner er grandiositet og min tillit til at jeg skal klare å mestre livet er dårlig selvinnsikt . Hjernen min måvisdt scannes og, såkalt for å utelukke svulst ( tror de jeg er så dum).? Når jeg sier dette er jeg sikkert paranoid.

Hvilken fot skal jeg stå på?

Visner snart . Vet ikke om jeg klarer mer , me

Vet jeg må:(

Endret av En namnlaus
Skrevet

Blir visst ulykkelig av å tro på livet og at noen kan se min smerte . Kjenner meg ubalansert og i fistel - føler all menneskelig tilnærming til meg er teknisk og instrumentell. Jeg hater meg selv vet ikke hvem jeg er fra dag til dag. Noen her har dessuten bestemt seg for at jeg er pers forstyrret - så nå får jeg nok høre jeg utagerer på dol. I rl ikke Mine ambisjoner er grandiositet og min tillit til at jeg skal klare å mestre livet er dårlig selvinnsikt . Hjernen min måvisdt scannes og, såkalt for å utelukke svulst ( tror de jeg er så dum).? Når jeg sier dette er jeg sikkert paranoid.

Vet jeg må :(

Du må tenke at det blir bedre en dag.

Skrevet

Vet jeg må :(

Hva mener du med setningen "tror de jeg er så dum" i forbindelse med det å skulle ta MR av hodet? Betviler du at det er for å utelukke organisk hjernesykdom eller har de ikke sagt at det er det som er grunnen?

Ingen her kan bestemme noe som helst mht "hvem du er" eller hvilken diagnostisk kategori som kan være anvendelig.

Skrevet

De har sagt jeg ikke er dum - men forenkler årsak til å henv til slik undersøkelse .

Jeg føler meg spottet når noen antyder pf.

Jeg har testet pers patologi og skårer ikke her .

Jeg tror jeg kanskje har hatt noen paranoide tanker , men vil ikke si dem - da blir jeg spottet med stygge diagnoser som sier jeg er slem . Jeg er ikke slem. Bare forpint og nå skal jeg la meg selv råtne i helvete , sakte - men sikkert .

Skrevet (endret)

Du skriver veldig usammenhengende, det er vanskelig å få tak i meningen med det du skriver.

Hvem er "noen" og hvem er "de" som du henviser til i teksten din?

Ellers har du min medfølelse fordi du er så ulykkelig.

Endret av Høstløv
Skrevet

De / dem er behandler (e)

Noen er mennesker på dol som mener jeg kan ha pf

Skrevet

Hva "noen" (DOL-mennesker) mener om sykdommen din, bør du heve deg over, hvis du er overbevist om at "noen" har feiltolket uttalelsene dine her på DOL.

Hvis "de" (behandlerene dine) har snev av mistanke om at du kan ha hjernesvulst, så bør det vel være en befrielse å få dette synliggjort vha MR undersøkelse og få enten en bekreftelse eller en avkreftelse.

Skrevet

Hva "noen" (DOL-mennesker) mener om sykdommen din, bør du heve deg over, hvis du er overbevist om at "noen" har feiltolket uttalelsene dine her på DOL.

Hvis "de" (behandlerene dine) har snev av mistanke om at du kan ha hjernesvulst, så bør det vel være en befrielse å få dette synliggjort vha MR undersøkelse og få enten en bekreftelse eller en avkreftelse.

tror de har en offisiell forklaring og en intern.
Skrevet

De har sagt jeg ikke er dum - men forenkler årsak til å henv til slik undersøkelse .

Jeg føler meg spottet når noen antyder pf.

Nå syntes jeg du overreagerer.

Anonymous poster hash: 162bf...827

Skrevet

Beklager å si det, men nå høres du bare paranoid ut.

Skrevet

Nå syntes jeg du overreagerer.

ja det kan hende - er så lei meg i dag.
Skrevet

Beklager å si det, men nå høres du bare paranoid ut.

ja - vet det.
Skrevet

Hvilken begrunnelse har du fått?

Skrevet

Hvilken begrunnelse har du fått?

del av nevrologisk utredning - såkalt for å utelukke eks svulst
Skrevet

del av nevrologisk utredning - såkalt for å utelukke eks svulst

Det mener jeg er en helt reell situasjon. Ikke for å skremme deg, men min mann ble feildiagnostisert med bipolar lidelse i flere år som følge av noen veldig krappe humørsvingninger. Etter noen år viste det seg at han hadde en dødelig nevrologisk sykdom, så krappe svingninger synes jeg det er en fordel at utredes også med MR selv om det er et forsvinnende lite antall som feiler noe hjerneorganisk.

Skrevet (endret)

Det mener jeg er en helt reell situasjon. Ikke for å skremme deg, men min mann ble feildiagnostisert med bipolar lidelse i flere år som følge av noen veldig krappe humørsvingninger. Etter noen år viste det seg at han hadde en dødelig nevrologisk sykdom, så krappe svingninger synes jeg det er en fordel at utredes også med MR selv om det er et forsvinnende lite antall som feiler noe hjerneorganisk.

Det var svært trist å høre om din manns skjebne, Frosken . Det må ha vært en tøff og tung tid .

Synes diagnostikk iblant virker så tilfeldig - men er vel komplekst og en må vel og se symptomtotal og sjanse...

Kjenner noe varm i hodet mitt når jeg er depressiv som om jeg blør i hodet og en åre snart eksploderer

Jeg lar de ta de undersøkelser de vil , synes deres oppfatninger skifter - jeg er visst ikke helt " klarert". Jeg vet ikke om jeg har fortalt nok om min periodiske paranoiditet ... :(

Endret av En namnlaus
Skrevet

Det er ikke uvanlig med mr av hjernen i psykiatrien, har gjort det selv.Det er for å være sikker på at alvorlige psykiske problemer ikke skyldes organisk sykdom i hjernen. Og vis det er noe fysisk galt så er det vel godt å få det oppdaget så du får riktig behandling?

Anonymous poster hash: 45165...c52

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...