Gå til innhold

Følger du fast med på noen blogger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som Fotballfrue, Komikerfrue, typiske rosa-blogger eller blogger om spesielle temaer?

Anonymous poster hash: d2b30...e2e

Skrevet

Som Fotballfrue, Komikerfrue, typiske rosa-blogger eller blogger om spesielle temaer?

Egentlig ikke, eneste bloggen jeg er innom en veldig sjelden gang er en baron blogg hvor jeg lærer meg hvordan psykisk syke blir mishandlet av nav, slik at jeg kan forberede meg på dette best mulig

Anonymous poster hash: b5c11...1f9

Skrevet

Jeg følger endel bokblogger, i tillegg til Saksynt (Tjomlid). Følger overhodet ingen rosablogger da jeg synes de er totalt meningsløse!

Skrevet

Nei...

Skrevet

Jeg leser ofte på en blogg som handler om en usedvanlig manns liv og virke, og "hans kamp", ellers er det bare enkelte innlegg som dukker opp om jeg søker på noe etc.

Skrevet

Jeg følger med på en del artige blogger og blogger om trening og kosthold. Fotballfrue og den rosa-gjengen holder jeg meg langt unna. Har riktignok vært inne på Fotballfrues blogg noen få ganger og himmel for noe uinteressant...!

Skrevet

Følger kun med på to: Analog Industries, og en blogg om en manns ensomme kamp mot nav, tatere, tullings og sovjet-staten.

Skrevet

Jeg er innom mange blogger i løpet av ei uke, mest moteblogger. Men jeg leser flest svenske/utenlandske blogger. Min norske favorittblogger er definitivt Livingdoll. Dessverre er hun på pause akkurat nå. 

Anonymous poster hash: 029bf...40e
Skrevet

Leser en god del topp-blogger. Men også noen psykisk helse blogger. Prøver å unngå å lese formye av den siste, kan gjøre vondt verre. Rosa bloggene er iallfall ofte mer lystig tema

Skrevet

Jeg er innom mange blogger i løpet av ei uke, mest moteblogger. Men jeg leser flest svenske/utenlandske blogger. Min norske favorittblogger er definitivt Livingdoll. Dessverre er hun på pause akkurat nå. 

Anonymous poster hash: 029bf...40e

Jeg googla livingdoll... virker jo som navnet er godt mtp. stil og innhold, gir jo assosiasjoner til livedoll...

Gjest Ladytron
Skrevet (endret)

Jeg googla livingdoll... virker jo som navnet er godt mtp. stil og innhold, gir jo assosiasjoner til livedoll...

Første jeg tenkte på var real doll :P

(Følger forøvrig ikke med på noen blogger)

Endret av Ladytron
Skrevet

Første jeg tenkte på var real doll :P

Hehe... har du sånn just-in beaver? :P

81NhJMlTx9L._SY355_.jpg

(Denne morsomheten begynner vel å bli litt gammel...)

Gjest Ladytron
Skrevet

Hehe, hadde ikke sett den før jeg.

Veldig interessant... Meeeeeen, tror jeg klarer meg uten :P

Skrevet

Jeg følger heldigvis ikke med på noen blogger. Heller ikke på den stadige tåkeleggingen på #feministfluebloggen.

Anonymous poster hash: 95928...396

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...