Gå til innhold

Følger du fast med på noen blogger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som Fotballfrue, Komikerfrue, typiske rosa-blogger eller blogger om spesielle temaer?

Anonymous poster hash: d2b30...e2e

Egentlig ikke, eneste bloggen jeg er innom en veldig sjelden gang er en baron blogg hvor jeg lærer meg hvordan psykisk syke blir mishandlet av nav, slik at jeg kan forberede meg på dette best mulig

Anonymous poster hash: b5c11...1f9

Jeg følger med på en del artige blogger og blogger om trening og kosthold. Fotballfrue og den rosa-gjengen holder jeg meg langt unna. Har riktignok vært inne på Fotballfrues blogg noen få ganger og himmel for noe uinteressant...!

Annonse

Jeg er innom mange blogger i løpet av ei uke, mest moteblogger. Men jeg leser flest svenske/utenlandske blogger. Min norske favorittblogger er definitivt Livingdoll. Dessverre er hun på pause akkurat nå. 

Anonymous poster hash: 029bf...40e

Jeg er innom mange blogger i løpet av ei uke, mest moteblogger. Men jeg leser flest svenske/utenlandske blogger. Min norske favorittblogger er definitivt Livingdoll. Dessverre er hun på pause akkurat nå. 

Anonymous poster hash: 029bf...40e

Jeg googla livingdoll... virker jo som navnet er godt mtp. stil og innhold, gir jo assosiasjoner til livedoll...

Gjest Ladytron

Jeg googla livingdoll... virker jo som navnet er godt mtp. stil og innhold, gir jo assosiasjoner til livedoll...

Første jeg tenkte på var real doll :P

(Følger forøvrig ikke med på noen blogger)

Endret av Ladytron

Annonse

Jeg liker å lese matblogger og terapirelaterte blogger.

Dette er favorittene mine:

In Therapy - a users guide to psychotherapy (til tider hysterisk morsom)

Tales of a Boundary Ninja

Moments of Change

Therapy Tales - a cartoon about avoiding eye-contact

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...