Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det sol her i Oslo og noe over null. Jeg har tatt meg en tur i det fantastiske været og nydt solen. Den har så vidt begynt å ta. Jeg skjønner at vinteren ikke er over men i dag fikk jeg vårfølelse. Deilig, deilig. :-)

Mine tanker går nå til dere i Nordland som virkelig får kjenne naturens krefter.

Ellers merker jeg at jeg er medisinsløv. Jeg skal spørre psykiateren om dette. Kanskje jeg skal redusere litt på en medisin, men det er jeg redd for. Hver gang jeg har redusert har det gått rett til helvete, men da har jeg redusert på egenhånd. Blir det til at jeg får grønt lys for å  redusere litt  skal jeg ha tett oppfølging. Men vi får se hva han sier.

I mellomtiden nyter jeg livet og jeg skulle ønske jeg kunne dele det med de av dere her inne som sliter. Jeg synes det hjelper å glede seg over de små ting. Men jeg vet jo at man ikke ser noen utvei når man er langt nede. Jeg har vært der selv, senest i fjor høst, men nå er det heldigvis over. Da hadde jeg forresten redusert på egenhånd.

Jeg ønsker dere en riktig god helg alle sammen. :-)

Skrevet

I dag er det sol her i Oslo og noe over null. Jeg har tatt meg en tur i det fantastiske været og nydt solen. Den har så vidt begynt å ta. Jeg skjønner at vinteren ikke er over men i dag fikk jeg vårfølelse. Deilig, deilig. :-)

Mine tanker går nå til dere i Nordland som virkelig får kjenne naturens krefter.

Ellers merker jeg at jeg er medisinsløv. Jeg skal spørre psykiateren om dette. Kanskje jeg skal redusere litt på en medisin, men det er jeg redd for. Hver gang jeg har redusert har det gått rett til helvete, men da har jeg redusert på egenhånd. Blir det til at jeg får grønt lys for å  redusere litt  skal jeg ha tett oppfølging. Men vi får se hva han sier.

I mellomtiden nyter jeg livet og jeg skulle ønske jeg kunne dele det med de av dere her inne som sliter. Jeg synes det hjelper å glede seg over de små ting. Men jeg vet jo at man ikke ser noen utvei når man er langt nede. Jeg har vært der selv, senest i fjor høst, men nå er det heldigvis over. Da hadde jeg forresten redusert på egenhånd.

God helg til deg også, godt at du nyter de små øyeblikkene :-)

Jeg og tenker på de i nord.

Skrevet

Så koselig innlegg:) Kanskje jeg skal ta meg en tur ut i solen selv. Nyter å være alene litt, og strikke kjole:)

Det er så viktig å glede seg over små hverdagslige ting. Da blir livet så mye bedre!

Godt å høre at du har en fiiin dag!

Skrevet

Så koselig innlegg:) Kanskje jeg skal ta meg en tur ut i solen selv. Nyter å være alene litt, og strikke kjole:)

Det er så viktig å glede seg over små hverdagslige ting. Da blir livet så mye bedre!

Godt å høre at du har en fiiin dag!

Jeg hekler, men foreløpig driver jeg bare å repeterer maskene. Jeg har glemt mine gamle kunster.  Utrolig at du klarer å strikke en kjole! Her blir det nok først grytelapper. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...