Gå til innhold

tilbake til livet nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

så gikk det ikke så bra og jeg har nå vært på psyk i to mnd.

føler jeg har fått mye hjelp her,gått gjennom traumebehandling som har vært beinhardt men nødvendig. tror det er viktig å ta frem all dritten,gå gjennom det og så arkivere det.

har vært lang nede men håper at jeg nå er klar for å komme tilbake til livet og jobben som jeg er så glad i. har gått på antidepresiva som heter venlaflaxin (effexor) i 3 mnd men syns ikke de har hatt særlig effekt. lurer nå på hva jeg skal prøve istedet? har prøvd wellbutrin og. har egentlig lyst å slutte med medisiner når jeg kommer ut men skal gjennom en rettsak i mars og vil ikke slutte før jeg er ferdig med den og kjenner at jeg er klar for livet uten medisiner.

Skrevet

Bra at rettssaken ikke er så langt unna, vil tro at livet ditt blir bedre når den er over. Men denne gangen MÅ du ikke bare slutte med medisiner rett etter at du skrives ut, det må være en mer gjennomtenkt plan bak det du gjør:-)

Jeg blir alltid glad over å lese at du har en jobb du trives i, for jeg tenker at det gir deg en arene med en form for fri.

Skrevet

ja,den er  heldigvis snart ferdig for godt,det ser jeg virkelig frem til,har vært ett helvete disse to årene,blir forbannet over hvordan han ikke gidder å innrømme noe,han vet GODT hva han gjorde. jeg er en sterk person i utgangspunktet, men dette overgrepet gjorde alt retraumatiserende og fikk frem alle overgrepene fra barndommen jeg hadde fått arkivert. (sånn å leve med)

skal ikke slullt med medisiner når jeg kommer ut,blir bare litt frustrert når jeg ikke syns de hjelper.

å ja,gleder meg masse til jobben min!! det er mitt fristed :)

Skrevet

Skal bli utskrevet fra psyk neste uke, prøver å få byttet medisin som er effexor,føler ikke de hjelper,tar 75mg

men legen syns ikke jeg skal bytte,så jeg blir litt frustrert. noen som har erfaring med disse,føler jeg får litt ulvehunger av disse og det liker jeg ikke.

får og vallergan og imovane til natten,disse vil jeg slutte med neste uke,noen som kan anbefale noe som er søvndyssende som en ikke får hangover av?

har vært her to mnd nå og håper virkelig dette er siste gang!

Skrevet

Skal bli utskrevet fra psyk neste uke, prøver å få byttet medisin som er effexor,føler ikke de hjelper,tar 75mg

men legen syns ikke jeg skal bytte,så jeg blir litt frustrert. noen som har erfaring med disse,føler jeg får litt ulvehunger av disse og det liker jeg ikke.

får og vallergan og imovane til natten,disse vil jeg slutte med neste uke,noen som kan anbefale noe som er søvndyssende som en ikke får hangover av?

har vært her to mnd nå og håper virkelig dette er siste gang!

Du kunne jo prøvd 25 mg seroquel da.

Skrevet

hm,er ikke lett å forstå seg på dette. har sagt til legen her at jeg ikke føler at 75mg effexor hjelper noe, han seponerte likegreit medisinene idag så nå blir jeg utskrevet om en uke og uten noe. men det er greit for meg som ikke liker å ta medisiner men trodde det var noe som skulee gjøres gradvis?

Skrevet

hm,er ikke lett å forstå seg på dette. har sagt til legen her at jeg ikke føler at 75mg effexor hjelper noe, han seponerte likegreit medisinene idag så nå blir jeg utskrevet om en uke og uten noe. men det er greit for meg som ikke liker å ta medisiner men trodde det var noe som skulee gjøres gradvis?

Det var rart, leger er jo så glad i medisiner.

Skrevet

igår hadde jeg en skikkelig dårlig dag, svimlet hele dagen og besvimte på kvelden med kramper. har tatt blodprøver idag men jeg lurer på om det kan ha noe med at jeg sluttet brått med effexoren? noen som har erfaring med dette? er mye bedre idag men kjenner jeg fremdeles er ganske svimmel. kan og nevne at jeg fikk cyprexa en time før jeg besvimte,kan den ha gjort dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...