Gå til innhold

Suttekluten forsvinner ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørtes litt hyggelig ut. :) Være med venner.

Men men.

Var veldig hyggelig ja. Møtte også en jeg ikke har sett siden ungdomsskolen.. Var litt skummelt i starten, men var ikke mange og hjemme hos en så gikk fint

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

30

• Toga

16

• AnonymBruker

8

• frosken

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Var veldig hyggelig ja. Møtte også en jeg ikke har sett siden ungdomsskolen.. Var litt skummelt i starten, men var ikke mange og hjemme hos en så gikk fint

Jeg trodde man ble sett på som dritt, når man navet.

Men hva vet jeg.

Kanskje jeg bare sitter her og frykter noe som ikke eksisterer?

Men men.

Jeg har bare nerdet i hele kveld. Jo, lagde taco da. Masse grønnsaker.

Men men.

Skrevet

Behandling for personlighetsproblematikk tar tid. Du fikk det vanskelig før du har rukket å bli voksen, så du har mye å jobbe med - men det er ingen grunn til å tro at du ikke skal kunne få et godt liv på litt sikt. Du er mye mer stabil nå enn du var for et par år siden :-) For meg høres det ut som du får god hjelp av din behandler. Hva hadde du ønsket var annerledes mht behandling?

Jeg er mer stabil ja, men det betyr ikke det kan renne over

Vet ikke..Jeg er et håpløst tilfelle

Skrevet (endret)

Jeg trodde man ble sett på som dritt, når man navet.

Men hva vet jeg.

Kanskje jeg bare sitter her og frykter noe som ikke eksisterer?

Men men.

Jeg har bare nerdet i hele kveld. Jo, lagde taco da. Masse grønnsaker.

Men men.

Jeg sier ikke til alle at jeg "naver". Det eneste jeg fortalte til de jeg ikke kjenner så godt er at jeg henger ca 2-3 år bak skjema angånde skolen fordi "ting skjedde". Mer sa jeg ikke.

Flere så sikkert arr på armene, men ingen kommenterer eller bryr seg om slikt.

Taco er godt :) høres ut som du har gjort mye bra ut av kvelden. Spiste fajitas jeg før jeg dro. Nesten det samme

Endret av Caylee
Skrevet

Jeg sier ikke til alle at jeg "naver". Det eneste jeg fortalte til de jeg ikke kjenner så godt er at jeg henger ca 2-3 år bak skjema angånde skolen fordi "ting skjedde". Mer sa jeg ikke.

Flere så sikkert arr på armene, men ingen kommenterer eller bryr seg om slikt.

Taco er godt :) høres ut som du har gjort mye bra ut av kvelden. Spiste fajitas jeg før jeg dro. Nesten det samme

De bryr seg kanskje ikke om det i ditt tilfelle, om du er et bra, sympatisk menneske. I stedet for å bli mistenkt for å være psykopat.

Ja det er nesten det samme. Men egentlig er ingen av delene veldig bestemte, ang. innhold. Kan jo lage taco (og fajitas) med nesten hva som helst.

Men men. :)

Skrevet

De bryr seg kanskje ikke om det i ditt tilfelle, om du er et bra, sympatisk menneske. I stedet for å bli mistenkt for å være psykopat.

Ja det er nesten det samme. Men egentlig er ingen av delene veldig bestemte, ang. innhold. Kan jo lage taco (og fajitas) med nesten hva som helst.

Men men. :)

Jeg er ikke noe bra menneske. Jeg er kanskje sympatisk, men jeg er langt fra feilfri. Det er mye jeg anger dypt på.

Det er sant. Det er veldig likt. Vi (familien) pleier lage alt som taco bare at vi tar fajitas krydder istedenfor. Syns personlig det smaker bedre.

Skrevet

Og forresten du virker ikke som en psykopat. Syns du har medfølelse.

Skrevet

Jeg er ikke noe bra menneske. Jeg er kanskje sympatisk, men jeg er langt fra feilfri. Det er mye jeg anger dypt på.

Det er sant. Det er veldig likt. Vi (familien) pleier lage alt som taco bare at vi tar fajitas krydder istedenfor. Syns personlig det smaker bedre.

Nei, syns du virker veldig snill jeg. I motsetning til visse andre.

Jeg har aldri skjønt hva det fajitas-krydderet er laget av. Den vanlige (taco) forstår jeg smaken på, jeg kan liksom kjenne hva som er oppi. Men fajitas-krydderet blir jeg bare forvirret av...

Noe 'lurings'?

Skrevet

Nei, syns du virker veldig snill jeg. I motsetning til visse andre.

Jeg har aldri skjønt hva det fajitas-krydderet er laget av. Den vanlige (taco) forstår jeg smaken på, jeg kan liksom kjenne hva som er oppi. Men fajitas-krydderet blir jeg bare forvirret av...

Noe 'lurings'?

Hvordan da? Hva gjør jeg som noen andre ikke gjør?

Har egentlig aldri tenkt over hva det er laget av. Vet bare det smaker godt ;)

Et råd er å blande løk med kjøttdeig og steke det sammen. Da blir smaken mye bedre

Skrevet

Hvordan da? Hva gjør jeg som noen andre ikke gjør?

Har egentlig aldri tenkt over hva det er laget av. Vet bare det smaker godt ;)

Et råd er å blande løk med kjøttdeig og steke det sammen. Da blir smaken mye bedre

Weird... i dag blandet jeg inn løk for første gang...! :o

Nei du gjør ikke noe spesielt annet enn andre, det er bare slike inntrykk man gjør seg.

Skrevet

Møtte en fra nabolaget her om dagen, da... en gammel dame... hun så jo helt rasende ut... tror de mener jeg er virus. De er nok ikke vant med slik parasittisk livsstil fra gammelt av...

Skrevet (endret)

Weird... i dag blandet jeg inn løk for første gang...! :o

Nei du gjør ikke noe spesielt annet enn andre, det er bare slike inntrykk man gjør seg.

Hehe, tilfeldigheter? Hvem vet.

Var det godt da ;)?

Hyggelig du har fått det intrykket :)

Prøver å ikke såre noen.

Endret av Caylee
Skrevet

Møtte en fra nabolaget her om dagen, da... en gammel dame... hun så jo helt rasende ut... tror de mener jeg er virus. De er nok ikke vant med slik parasittisk livsstil fra gammelt av...

Jeg tror ingen har noe imot deg. Er bare noe du tror

Skrevet

Hehe, tilfeldigheter? Hvem vet.

Var det godt da ;)?

Var godt. ;) Og + er at jeg spiste mindre kjøtt da. Folk spiser for mye kjøtt, i alle fall jeg.

Skrevet

Jeg tror ingen har noe imot deg. Er bare noe du tror

De kan jo se det lyser i vinduet til langt på natt... er vel 02-04 cirka, hver natt... så når de står opp for å drikke litt vann så ser de at det fortsatt er "full fest" hos meg...

Klart de syns det er skammelig...

Skrevet

Men men.

Så sånn er nok det.

Hvordan går det med kinesisk?

Skrevet

Var godt. ;) Og + er at jeg spiste mindre kjøtt da. Folk spiser for mye kjøtt, i alle fall jeg.

Så bra det fungerte :)

Alltid bra med ny vri på retter

Skrevet (endret)

De kan jo se det lyser i vinduet til langt på natt... er vel 02-04 cirka, hver natt... så når de står opp for å drikke litt vann så ser de at det fortsatt er "full fest" hos meg...

Klart de syns det er skammelig...

De sover mest sannsynlig. Og hvis de er våken så er jo de akuratt like lenge oppe som deg. Du kan jo dra fra gardinene, slik jeg gjør overalt. Hater at folk kan stirre inn

Endret av Caylee
Skrevet

De sover mest sannsynlig. Og hvis de er våken så er jo de akuratt like lenge oppe som deg. Du kan jo dra fra gardinene, slik jeg gjør overalt. Hater at folk kan stirre inn

De legger nok merke til det. Som sagt, hun så helt rasende ut.

Er jo sprekker langs gardinene...

Skrevet

Dro heller i bursdag og drakk. Var hyggelig kveld og ble ikke full heller

Så bra du kosa deg :) Jeg dro til naboen, har spist god middag og drukket vin. I motsetning til deg er jeg nå litt på snurr faktisk :)

Anonymous poster hash: 13f59...544

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...