Gå til innhold

Suttekluten forsvinner ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

De legger nok merke til det. Som sagt, hun så helt rasende ut.

Er jo sprekker langs gardinene...

Hvordan da mener du? Klarer du forklare hvordan hun så sint ut?

Skaff deg persienner som er helt svarte, og totalt tette

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

30

• Toga

16

• AnonymBruker

8

• frosken

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet (endret)

Så bra du kosa deg :) Jeg dro til naboen, har spist god middag og drukket vin. I motsetning til deg er jeg nå litt på snurr faktisk :)

Anonymous poster hash: 13f59...544

Takk for det :)

Høres koslig ut.

Hehe, er litt i snurr jeg også. Men bare litt brisen. Men så lite at jeg klarer virke normal. Kanskje litt gladere enn normalt.

Hva spiste du?

Endret av Caylee
Skrevet

Men men.

Så sånn er nok det.

Hvordan går det med kinesisk?

Ikke bra. Men husker forsaatt hvordan man skriver, utaler 123 pluss reglene.

Jeg klarer så ikke målet..

Skrevet

Hvordan da mener du? Klarer du forklare hvordan hun så sint ut?

Skaff deg persienner som er helt svarte, og totalt tette

Kan jo bruke søppelsekker... da slutter de å tror jeg er snylter, til å tro at jeg er gal.

Skrevet

Ikke bra. Men husker forsaatt hvordan man skriver, utaler 123 pluss reglene.

Jeg klarer så ikke målet..

Du får satse på bare 5ere og 6ere på skolen i stedet, det er nok langt enklere... ;)

Skrevet

Kan jo bruke søppelsekker... da slutter de å tror jeg er snylter, til å tro at jeg er gal.

Svarer deg på dette imorgen. Tror jeg er klarere i hodet da så jeg får svart deg bedre:)

Skrevet

Du får satse på bare 5ere og 6ere på skolen i stedet, det er nok langt enklere... ;)

Jeg er redd for skolen. Ble sjokkert etter det som skjedde

Skrevet

Takk for det :)

Høres koslig ut.

Hehe, er litt i snurr jeg også. Men bare litt brisen. Men så lite at jeg klarer virke normal. Kanskje litt gladere enn normalt.

Hva spiste du?

Veldig kos :) Chilligryte stod på menyen og deilig rødvin til. Jeg er like glad som jeg er normalt haha. 

Skrevet

Chilligryte

Hva er det? En gryte laget av chili? Hørtes heftig ut.

Skrevet

Hva er det? En gryte laget av chili? Hørtes heftig ut.

Jeg kjente det svei i øregangene hehe

Skrevet

Jeg kjente det svei i øregangene hehe

Åh? Har du begynt å spise på alternative måter?

Skrevet

Neida, men det er ikke lange veien fra ganen til øra. Og det sitter vel noen smaksløker bak på tunga som gjør at jeg føler det svir i øra. Mulig jeg bare er snål ;)

Skrevet

Neida, men det er ikke lange veien fra ganen til øra. Og det sitter vel noen smaksløker bak på tunga som gjør at jeg føler det svir i øra. Mulig jeg bare er snål ;)

Neida, men det er nok psykosomatisk... :)

Skrevet

De kan jo se det lyser i vinduet til langt på natt... er vel 02-04 cirka, hver natt... så når de står opp for å drikke litt vann så ser de at det fortsatt er "full fest" hos meg...Klart de syns det er skammelig...

Du får slukke lyset klokka ti da, vel.

Skrevet

Åh, beklager. Er visst ting jeg ikke har fått med meg.

Det går helt fint, er bare litt redd nå

Jeg liker ikke at folk er slemme mot hverandre..Havner jeg i klasser med dårlig situasjoner har det ofte blitt til at jeg trekker meg unna

Skrevet

Behandling for personlighetsproblematikk tar tid. Du fikk det vanskelig før du har rukket å bli voksen, så du har mye å jobbe med - men det er ingen grunn til å tro at du ikke skal kunne få et godt liv på litt sikt. Du er mye mer stabil nå enn du var for et par år siden :-) For meg høres det ut som du får god hjelp av din behandler. Hva hadde du ønsket var annerledes mht behandling?

Alt kommer til å ta tid ja, men vet ikke om jeg holder ut.

Jeg er mer stabil, men det kan forsatt renne over..

Jeg liker psykologen min godt, men det går sakte

Skrevet

Skjønner at det kan ha vært skremmende for deg med episoden hvor en medelev ble møtt på en så kritisk måte. Men du takler noe, du takler det bare ikke så stabilt foreløpig.

Akuratt det takler jeg ikke dessverre. Baksnakker de en person, baksnakker sikkert folk i klassen flere personer. Og som sakt, jeg hater slike miljø.

Skrevet

sorg er en prosess som tar tid, det er ikke meningen du skal komme over sorgen , men lære deg å leve med den. Du kommuniserer din sorgsmerte med ord nå, det er bedre enn å være destruktiv. Min medfølelse .

Takk for støtte <3

Skal prøve..

Skrevet

For ordens skyld: Hvor godt kjente du vedkommende som tok livet av seg?

Hva har det å si?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...