Gå til innhold

Suttekluten forsvinner ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo bruke søppelsekker... da slutter de å tror jeg er snylter, til å tro at jeg er gal.

Det er mange som har gardiner for vinduer, så ikke tenk formye på det

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

30

• Toga

16

• AnonymBruker

8

• frosken

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva har det å si?

Du sier du sørger og får kondolanser av andre her på Dol. Slik jeg husker det du skrev, så er jeg usikker på om du kjente vedkommende?

Skrevet

Du sier du sørger og får kondolanser av andre her på Dol. Slik jeg husker det du skrev, så er jeg usikker på om du kjente vedkommende?

Så du mener jeg ikke sørger?

Jeg kjente henne ikke irl nei. Men skrev endel med henne i ca 7-8 måneder før hun døde. Hun sto fram med fult navn og hadde bilder. Så fikk et intrykk.

Folk syns kanskje det er rart sørge over en man aldri har møtt. Men jeg er veldig følsom. Og jeg er ikke som alle andre. Når jeg itilegg har veldig skyldsfølelse gjør ikke det saken mye bedre.

Skrevet

Neida, men det er nok psykosomatisk... :)

Okei :) Da har jeg sikkert "drypp" av noe sånt når jeg spiser sterk mat :)

Anonymous poster hash: 13f59...544

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...