Caylee Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Skrevet 8. februar 2015 Kan jo bruke søppelsekker... da slutter de å tror jeg er snylter, til å tro at jeg er gal. Det er mange som har gardiner for vinduer, så ikke tenk formye på det 0 Siter
frosken Skrevet 8. februar 2015 Skrevet 8. februar 2015 Hva har det å si? Du sier du sørger og får kondolanser av andre her på Dol. Slik jeg husker det du skrev, så er jeg usikker på om du kjente vedkommende? 0 Siter
Caylee Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Skrevet 8. februar 2015 Du sier du sørger og får kondolanser av andre her på Dol. Slik jeg husker det du skrev, så er jeg usikker på om du kjente vedkommende? Så du mener jeg ikke sørger? Jeg kjente henne ikke irl nei. Men skrev endel med henne i ca 7-8 måneder før hun døde. Hun sto fram med fult navn og hadde bilder. Så fikk et intrykk. Folk syns kanskje det er rart sørge over en man aldri har møtt. Men jeg er veldig følsom. Og jeg er ikke som alle andre. Når jeg itilegg har veldig skyldsfølelse gjør ikke det saken mye bedre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 Skrevet 8. februar 2015 Neida, men det er nok psykosomatisk... Okei Da har jeg sikkert "drypp" av noe sånt når jeg spiser sterk mat Anonymous poster hash: 13f59...544 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.