Gå til innhold

Å finne sin indre styrke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag klart å mobilisere den frem- offensiv gjennom å tenke at jeg tillater meg å være som jeg er. En del av meg ikke taklet livet - men å erkjenne dette og jobbe med det er visst å jobbe mot å bli mer hel. Kanskje har jeg vært oppstykket før og bare tolerert de sidene av meg som evner .. Jeg har forsøkt å skjule angst og neven , i det øyeblikket jeg gir meg lov å tenke at angsten eksisterer kan jeg kanskje og klare å tolerere den og ikke la den sette meg ut av kurs og bringe meg inn i avmakt .

Skrevet

Jeg har i dag klart å mobilisere den frem- offensiv gjennom å tenke at jeg tillater meg å være som jeg er. En del av meg ikke taklet livet - men å erkjenne dette og jobbe med det er visst å jobbe mot å bli mer hel. Kanskje har jeg vært oppstykket før og bare tolerert de sidene av meg som evner .. Jeg har forsøkt å skjule angst og neven , i det øyeblikket jeg gir meg lov å tenke at angsten eksisterer kan jeg kanskje og klare å tolerere den og ikke la den sette meg ut av kurs og bringe meg inn i avmakt .

Hva satt deg ut i går? Var det timen som ble spesielt krevende? Terapi er som kjent ikke for pyser..... :-)

Skrevet

Hva satt deg ut i går? Var det timen som ble spesielt krevende? Terapi er som kjent ikke for pyser..... :-)

litt ubehagelig å si .. Men pårørende samtale...
Skrevet (endret)

litt ubehagelig å si .. Men pårørende samtale...

Slikt kan være krevende. Men du, du sto han av, du kom deg gjennom det. 

Endret av XbellaX
Skrevet (endret)

Slikt kan være krevende. Men du, du sto han av, du kom deg gjennom det.

fikk krisefølelse av den, selv om alt foregikk i rolige og konstruktive former. Men gjorde inntrykk fordi den opplevdes som blodfattig, men klarte å tenke nytt om dette i dag. Gråt ble omgjort til latterbrøl. Men noe med den gjorde meg også trygg. Kjente på mange sprikende emosjoner og de helte mest i karastrofetaneretninger. Endret av En namnlaus
Skrevet

Det er bra :-)

Skrevet

fikk krisefølelse av den, selv om alt foregikk i rolige og konstruktive former. Men gjorde inntrykk fordi den opplevdes som blodfattig, men klarte å tenke nytt om dette i dag. Gråt ble omgjort til latterbrøl. Men noe med den gjorde meg også trygg. Kjente på mange sprikende emosjoner og de helte mest i karastrofetaneretninger.

Jeg håper du griper fatt i dette i neste individuelle terapitime. Skriv ned kort -hvorfor katastrofetenking, -hva gjorde deg redd, -hvorfor blodfattig (osv) i en notatbok du kan ha med deg til timen, på den måten kan du få nyttig ut av kaoset og smerten i går.

Skrevet

Jeg håper du griper fatt i dette i neste individuelle terapitime. Skriv ned kort -hvorfor katastrofetenking, -hva gjorde deg redd, -hvorfor blodfattig (osv) i en notatbok du kan ha med deg til timen, på den måten kan du få nyttig ut av kaoset og smerten i går.

Ja - har analysert litt rundt hvorfor .... Det at den ble blodfattig var jo egentlig ikke uventet. Jeg ble likevel så satt ut... Gråt og gråt og mannen druknet sine Evt skjulte sorger ... Snakket om DET;))) sitter nå side om side og prøver å se fremover og ta tak...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...