Gå til innhold

Ole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du merket noe til Ole i dag?

Her var det litt vind men ikke så mye. De har det nok verst i nord.

-På Dol av og til
Skrevet

Fint hos oss heldigvis.

Skrevet

Ja, egentlig mer enn jeg trodde vi ville merke. Jeg er glad du slipper relativt lett unna Ola etter høstens herjinger, du har fått nok for flere år nå synes jeg.

Skrevet

Er så lei "ekstremvær". Før kalte vi det storm og uvær. Noe som er helt normalt.

Anonymous poster hash: 898e5...086

Skrevet

Ja, egentlig mer enn jeg trodde vi ville merke. Jeg er glad du slipper relativt lett unna Ola etter høstens herjinger, du har fått nok for flere år nå synes jeg.

Enig med så er det vårflommen alle snakker om, men de sikrer jo elva så håper det ikke blir for gale. Gruer meg litt til våren kommer.

Skrevet

Er så lei "ekstremvær". Før kalte vi det storm og uvær. Noe som er helt normalt.

Anonymous poster hash: 898e5...086

Men det er jo ganske ekstremt da...

Skrevet

Det blåser opp til vind her.

Skrevet

Dumme Ole dro med seg varmegrader, håper han aldri mer kommer på besøk. Bortsett fra det har jeg ikke merket så mye. Har vært omtrent som på vidda i påsken, bare at det nå var lavlandet i februar ;)

Skrevet

Vi merker ikke så mye, har en stor ås som skjermer huset for vestaværet, men noen vindkast kommer mer fra nord og da knaker det godt og rusker bra i trærne. Fuglebrettet er på sørsiden av huset og i le så fuglene har kost seg mye der i dag. :)

Skrevet

Enig med så er det vårflommen alle snakker om, men de sikrer jo elva så håper det ikke blir for gale. Gruer meg litt til våren kommer.

Lenge til vår enda, håper jeg. Vinteren er ganske fin :-)

Er det denne uken du skulle snakke med psykiateren eller er det neste? 

Skrevet

Lenge til vår enda, håper jeg. Vinteren er ganske fin :-)

Er det denne uken du skulle snakke med psykiateren eller er det neste? 

Vinteren er fin når det er opphold og mildt :-)

Sykepleieren skulle snakke med psykiateren neste uke før han kommer hit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...