Gå til innhold

psykopat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har Vært I ett forhold I 3 år som jeg ikke klarer å komme meg ut av,han har misbrukt meg fysisk og misbruker meg psykisk jeg får skylden får hver minste ting,fra oppvask til å ikke pante flasker til å Være hvit til at familien min ikke liker han til at jeg er kristen til at jeg er gal trenger hjelp til at jeg kan Være glad for at han er med meg,innerst inne vet jeg at han har problem med seg selv og har Vært slik med andre kvinner for det har venner av han fortalt meg.jeg er så psykisk sliten at jeg ikke orker noe mer og har blitt avhengig for jeg tror innerst inne at jeg ikke duger til noe annet men vet at jeg er vakker får jo masse oppmerksomhet og blir redd får da får jeg bare juling,har fått knust kjeve ribbein osv.hva kan jeg gjøre for å komme meg ut?han har I tillegg ett sykt sex liv og er utro konstant hvis jeg ikke møter han hver dag klarer han ikke å holde seg og han eier ikke samvittighet eller oppdragelse liker at folk er lei seg etter at de er mishandlet og juger masse.

Anonymous poster hash: a4263...99c

Skrevet

Hei har Vært I ett forhold I 3 år som jeg ikke klarer å komme meg ut av,han har misbrukt meg fysisk og misbruker meg psykisk jeg får skylden får hver minste ting,fra oppvask til å ikke pante flasker til å Være hvit til at familien min ikke liker han til at jeg er kristen til at jeg er gal trenger hjelp til at jeg kan Være glad for at han er med meg,innerst inne vet jeg at han har problem med seg selv og har Vært slik med andre kvinner for det har venner av han fortalt meg.jeg er så psykisk sliten at jeg ikke orker noe mer og har blitt avhengig for jeg tror innerst inne at jeg ikke duger til noe annet men vet at jeg er vakker får jo masse oppmerksomhet og blir redd får da får jeg bare juling,har fått knust kjeve ribbein osv.hva kan jeg gjøre for å komme meg ut?han har I tillegg ett sykt sex liv og er utro konstant hvis jeg ikke møter han hver dag klarer han ikke å holde seg og han eier ikke samvittighet eller oppdragelse liker at folk er lei seg etter at de er mishandlet og juger masse.

Vet ikke hvordan men du må jo bare komme deg ut av dette, trist å lese om.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dra på et krisesenter. Evt få hjelp fra NAV og politiet.

Skrevet

Du må vise at du mener det alvor, men ikke slik å forstå at du skal vente at han gjør total forandring på livet sitt, hvis du sier at du ikke vil la deg bli utsatt for en slik behandling du skal leve sammen med.  Hvis det ikke er noe du ikke bundet til som barn økonomi hus, så skulle det ikke være så vanskelig. Du må ha noen å reise til som du kan være trygg på. Legg igjen en beskjed at nok er nok. dette er selvfølgelig lettere sagt en gjort, men du har ikke noe valg, hvis han  behandler deg slik du skriver.    

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...