AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 Skrevet 7. februar 2015 Hei har Vært I ett forhold I 3 år som jeg ikke klarer å komme meg ut av,han har misbrukt meg fysisk og misbruker meg psykisk jeg får skylden får hver minste ting,fra oppvask til å ikke pante flasker til å Være hvit til at familien min ikke liker han til at jeg er kristen til at jeg er gal trenger hjelp til at jeg kan Være glad for at han er med meg,innerst inne vet jeg at han har problem med seg selv og har Vært slik med andre kvinner for det har venner av han fortalt meg.jeg er så psykisk sliten at jeg ikke orker noe mer og har blitt avhengig for jeg tror innerst inne at jeg ikke duger til noe annet men vet at jeg er vakker får jo masse oppmerksomhet og blir redd får da får jeg bare juling,har fått knust kjeve ribbein osv.hva kan jeg gjøre for å komme meg ut?han har I tillegg ett sykt sex liv og er utro konstant hvis jeg ikke møter han hver dag klarer han ikke å holde seg og han eier ikke samvittighet eller oppdragelse liker at folk er lei seg etter at de er mishandlet og juger masse.Anonymous poster hash: a4263...99c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. februar 2015 Skrevet 7. februar 2015 Hei har Vært I ett forhold I 3 år som jeg ikke klarer å komme meg ut av,han har misbrukt meg fysisk og misbruker meg psykisk jeg får skylden får hver minste ting,fra oppvask til å ikke pante flasker til å Være hvit til at familien min ikke liker han til at jeg er kristen til at jeg er gal trenger hjelp til at jeg kan Være glad for at han er med meg,innerst inne vet jeg at han har problem med seg selv og har Vært slik med andre kvinner for det har venner av han fortalt meg.jeg er så psykisk sliten at jeg ikke orker noe mer og har blitt avhengig for jeg tror innerst inne at jeg ikke duger til noe annet men vet at jeg er vakker får jo masse oppmerksomhet og blir redd får da får jeg bare juling,har fått knust kjeve ribbein osv.hva kan jeg gjøre for å komme meg ut?han har I tillegg ett sykt sex liv og er utro konstant hvis jeg ikke møter han hver dag klarer han ikke å holde seg og han eier ikke samvittighet eller oppdragelse liker at folk er lei seg etter at de er mishandlet og juger masse.Anonymous poster hash: a4263...99c Vet ikke hvordan men du må jo bare komme deg ut av dette, trist å lese om. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. februar 2015 Skrevet 7. februar 2015 Dra på et krisesenter. Evt få hjelp fra NAV og politiet. 0 Siter
FGT Skrevet 7. februar 2015 Skrevet 7. februar 2015 Hei har Vært I ett forhold I 3 år som jeg ikke klarer å komme meg ut av,han har misbrukt meg fysisk og misbruker meg psykisk jeg får skylden får hver minste ting,fra oppvask til å ikke pante flasker til å Være hvit til at familien min ikke liker han til at jeg er kristen til at jeg er gal trenger hjelp til at jeg kan Være glad for at han er med meg,innerst inne vet jeg at han har problem med seg selv og har Vært slik med andre kvinner for det har venner av han fortalt meg.jeg er så psykisk sliten at jeg ikke orker noe mer og har blitt avhengig for jeg tror innerst inne at jeg ikke duger til noe annet men vet at jeg er vakker får jo masse oppmerksomhet og blir redd får da får jeg bare juling,har fått knust kjeve ribbein osv.hva kan jeg gjøre for å komme meg ut?han har I tillegg ett sykt sex liv og er utro konstant hvis jeg ikke møter han hver dag klarer han ikke å holde seg og han eier ikke samvittighet eller oppdragelse liker at folk er lei seg etter at de er mishandlet og juger masse.Anonymous poster hash: a4263...99c Du må vise at du mener det alvor, men ikke slik å forstå at du skal vente at han gjør total forandring på livet sitt, hvis du sier at du ikke vil la deg bli utsatt for en slik behandling du skal leve sammen med. Hvis det ikke er noe du ikke bundet til som barn økonomi hus, så skulle det ikke være så vanskelig. Du må ha noen å reise til som du kan være trygg på. Legg igjen en beskjed at nok er nok. dette er selvfølgelig lettere sagt en gjort, men du har ikke noe valg, hvis han behandler deg slik du skriver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.