Gå til innhold

Medisiner, gruppe og angst. NHD.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig mye plaget med angst, uro og indre smerte. Jeg har prøvd alle AP men kan av gode grunner ikke bruke det. Jeg får ikke benzo. Jeg bruker zoloft, lamictal, levaxin, abilify. Hva kan jeg gjøre? Jeg har til og med prøvd neurontin og lyrica men det ble som benzo da jeg på en måte ble avhengig.

Jeg har fra gammelt av diagnosen eupf, men sliter i praksis med traumer. Jeg har også sosial angst og er veldig engstelig. Har også unnvikende pf fra gammelt av. Jeg sliter med redsel for å bli forlatt. Det er lenge siden jeg utrangerte, men føler fremdeles mye indre smerte, panikkanfall og generell angst. Min behandler sier det ikke er flere medisinalternativer igjen. Jeg er også kronisk nedstemt og er aldri høyt oppe. Stemningsleiet mitt varierer ikke så mye lenger, men jeg blir fort engstelig og redd.

NHD, finnes det ikke noe mer jeg kan prøve?

Jeg går i gruppe, men opplever at jeg ikke kan være den jeg er der og si hva jeg mener og tenker. Jeg føler meg overkjørt, av terapeutene, og jeg føler meg håpløs. Jeg grubler mye på om jeg er en vanskelig person. Pasientene der derimot kommer jeg godt overens med. Det er slik psykodynamisk gruppe i nettverket. Jeg vet fremdeles ikke om det er bra for meg.

Men jeg mener at jeg i det minste kunne fått noe beroligende for angsten. Men kanskje det ikke finnes flere alternativer NHD? Jeg har lagt på meg mye av AP og er nå en god del overvektig.

Håper på hjelp.

Anonymous poster hash: b3b2a...537

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...