Gå til innhold

Remeron

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt god erfaring med dette mot depresjon? Er 15 mg nok mot depresjon eller bør man gå høyere? Hvordan opplevde dere Remeron i forhold til SSRI? Ble følelsene flate som på SSRI eller var Remeron bedre? Hvordan var energien på Remeron?

Anonymous poster hash: c3812...735
Skrevet

Er det noen som har hatt god erfaring med dette mot depresjon? Er 15 mg nok mot depresjon eller bør man gå høyere? Hvordan opplevde dere Remeron i forhold til SSRI? Ble følelsene flate som på SSRI eller var Remeron bedre? Hvordan var energien på Remeron?

Anonymous poster hash: c3812...735

Du må nok høyere enn 15mg. 30-60 er vel vanlig.

Remeron fungere litt på depresjon (men det kan godt skyldes at jeg fikk tilbake søvn og appetitt), men ingen effekt på angst. La på meg 30 kg, og ble veldig svimmel. 

Anonymous poster hash: bc83f...10a

Skrevet

Mot depresjon hjalp det bedre på meg enn SSRI. Ja, den gav mer energi hos meg. Høyere doser 30-45 mg gav mer energi enn 15 mg, men økte bivirkninger. Noen av dem gav seg helt med tiden. Dessverre gav den ekstrem vektøkning hos meg, dels grunnet veldig økt apetitt/matinntak (ulvehunger), men dels også økt væskebinding i kroppen tror jeg. Kiloene rant iallefall fort av da jeg sluttet med den.

Anonymous poster hash: 36973...5fa
Skrevet

Glemte å si at den hjalp enormt mot mine søvnproblemer. :)

Anonymous poster hash: 36973...5fa
Skrevet

Remeron flater vanligvis ikke ut følelser slik som SSRI gjør. Etter min mening er Remeron det perfekte antidepressiv hvis det ikke var for den fryktelige vektøkningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...