future life Skrevet 8. februar 2015 Skrevet 8. februar 2015 Jeg ga min gamle far sobril 10 mg. Han har ikke sovet på mange uker/måneder og trenger virkelig å få roe seg ned nå. Har bestillt legetime, men den er ikke før om en uke. Nå tenker jeg hva, hvis, om han blir svimmel, faller, slår seg, bryter beinet...dør, og det vil være min skyld? Har jeg gjort noe dumt? Han bruker ingen andre medisiner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. februar 2015 Skrevet 8. februar 2015 Jeg ga min gamle far sobril 10 mg. Han har ikke sovet på mange uker/måneder og trenger virkelig å få roe seg ned nå. Har bestillt legetime, men den er ikke før om en uke. Nå tenker jeg hva, hvis, om han blir svimmel, faller, slår seg, bryter beinet...dør, og det vil være min skyld? Har jeg gjort noe dumt? Han bruker ingen andre medisiner. Man skal jo ikke gi andre sin egen medisin, men han dør ikke av det. 0 Siter
future life Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Skrevet 8. februar 2015 Man skal jo ikke gi andre sin egen medisin, men han dør ikke av det. Nei, jeg er klar over dette. Men ikke morsomt å se på at han blir mer og mer forvirret og sliten som følge av dårlig søvn heller. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. februar 2015 Skrevet 8. februar 2015 Nei, jeg er klar over dette. Men ikke morsomt å se på at han blir mer og mer forvirret og sliten som følge av dårlig søvn heller. Forstår jo at du prøver å hjelpe han, har gitt ut vival selv jeg selv om jeg følte det var galt. Håper det hjalp din far og at han får sovet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. februar 2015 Skrevet 8. februar 2015 Om det er dumt eller ikke å gi en annen sine egne medisiner skal jeg ikke si noe om. Derimot kan jeg berolige deg med at det var helt ufarlig, og at bekymringer er helt unødvendige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.