Gå til innhold

Medisin mot flyskrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker 2,5 tbl 10mg sobril. Jeg er imidlertid fortsatt veldig anspent,i tillegg blir jeg trøtt og svært negativ etter flyturen. Tips om annet medikament som kan benyttes?

Anonymous poster hash: defd2...904

Skrevet

Bruker 2,5 tbl 10mg sobril. Jeg er imidlertid fortsatt veldig anspent,i tillegg blir jeg trøtt og svært negativ etter flyturen. Tips om annet medikament som kan benyttes?

Annen benzo som Stesolid?

Skrevet

Medisiner hjelper ikke mot alt.

Noen ganger må man finne strategier for å klare å fly. Som hvordan man burde tenke, hva man kan gjøre hvis det blir alt for ille.

Ingen medsiner hjelper mot flyangst, akuratt som jeg tviler på noen medisiner hjelper mot dødssangst.

Skrevet

Hørte noen på radioen som hadde prøvd hypnose, det hjalp litt så ikke det ble fullt så ille.

Skrevet

Xanor vil nok fungere bra.

Anonymous poster hash: fdb82...85e
Skrevet

Medisiner hjelper ikke mot alt.

Noen ganger må man finne strategier for å klare å fly. Som hvordan man burde tenke, hva man kan gjøre hvis det blir alt for ille.

Ingen medsiner hjelper mot flyangst, akuratt som jeg tviler på noen medisiner hjelper mot dødssangst.

Et veldig godt poeng du har der!

Jeg hadde også flyskrekk, men så satt jeg meg litt inn i lyder, turbulens osv. Tenkte at dette har de som styrer flyet full kontroll på. Det er bare uvitenhet som gjør meg redd. Det hjalp meg og slippe kontrollen og tenke det verste hver gang jeg hørte en lyd eller det var turbulens. Er ikke redd for å fly lenger.

Skrevet

Skyldes det klaustrofobi eller redsel for styrt? Min far fikk meget god hjelp av rivotril, det er en kraftigere benzo.

Anonymous poster hash: c32e8...569

Skrevet

Jeg brukte tidligere Vival til flyturer.  

Etter at jeg begynte på Cipralex er flyskrekken borte!  Er det rart jeg elsker Cipralex  :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...