Gå til innhold

Jeg tror ikke medisinene har noen hensikt lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så lett å få timer oftere. Jeg klarer meg vel. Vil slutte med medisiner og se om jeg kan finne tilbake til den jeg engang var. Jeg har prøvd det meste nå.

Det er klart du overlever :-)

Men så er det jo det at man gjerne skal ha en viss livskvalitet de årene man har igjen på jorda også. Jeg er ikke overbevist om at det er _mindre_ medisiner som er veien dit for en med bipolar lidelse. Man skal jo ikke ta helt ukritisk med medisiner selvfølgelig, men ubehandlet bipolar lidelse er virkelig skumle greier.

Skrevet

Det er klart du overlever :-)

Men så er det jo det at man gjerne skal ha en viss livskvalitet de årene man har igjen på jorda også. Jeg er ikke overbevist om at det er _mindre_ medisiner som er veien dit for en med bipolar lidelse. Man skal jo ikke ta helt ukritisk med medisiner selvfølgelig, men ubehandlet bipolar lidelse er virkelig skumle greier.

Jeg er blitt usikker på om jeg har BP.

Skrevet

Jeg er blitt usikker på om jeg har BP.

Hvis det er noen trøst, så har jeg gjennom tidene trodd/lurt på om jeg hadde depresjon, bipolar lidelse, EUPF/borderline, psykose, mani, nevrasteni og generell "galskap" - hva nå enn det er for noe.

Men det er nok lurt å stole på det legen som kjenner deg sier, selv om man kan ha tendenser og trekk i retning av noe annet.

Skrevet (endret)

Hvis det er noen trøst, så har jeg gjennom tidene trodd/lurt på om jeg hadde depresjon, bipolar lidelse, EUPF/borderline, psykose, mani, nevrasteni og generell "galskap" - hva nå enn det er for noe.

Men det er nok lurt å stole på det legen som kjenner deg sier, selv om man kan ha tendenser og trekk i retning av noe annet.

Oppturer kan jo også være et ledd i eupf.  Jeg vet at jeg har tilbakevendende depresjon, men har nå begynt å bli usikker på oppturene. Oppturene blir jo basert ut fra hva jeg forteller.

Endret av eller
Skrevet

Oppturer kan jo også være et ledd i eupf.  Jeg vet at jeg har tilbakevendende depresjon, men har nå begynt å bli usikker på oppturene. Oppturene blir jo basert ut fra hva jeg forteller.

Husk det NHD fortalte deg i en annen tråd.

Med EUPF er oppturene mer kortvarige og har alltid en grunn.

Med bipolar lidelse kan oppturer og nedturer kommer uavhengig av årsak.

Skrevet

Husk det NHD fortalte deg i en annen tråd.

Med EUPF er oppturene mer kortvarige og har alltid en grunn.

Med bipolar lidelse kan oppturer og nedturer kommer uavhengig av årsak.

Jeg prøve å huske tilbake om det var grunn for oppturene, eller om det som eventuelt kan oppfattes som grunnen kom etterpå. Når du har satt igang et prosjekt så har du jo et grunnlag for en opptur.  Da er spørsmålet hva som kommer først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...