Gå til innhold

Syntes du det er pinlig å gå på Rimi når du er trygdet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Toga

13

• slabbedask

12

• AnonymBruker

4

• Trollings

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Nei jeg tenker ikke sånn heldigvis....

Bra det, da. :)

For de som syns det er veldig guffent, så har man hjemkjøring som Adams Matkasse, se artikkel på nrk.no om dette: http://nrk.no/norge/knallvekst-for-bedrifter-som-selger-middag-pa-dora-1.12178448

For de som syns det er veldig guffent, så har man hjemkjøring som Adams Matkasse, se artikkel på nrk.no om dette: http://nrk.no/norge/knallvekst-for-bedrifter-som-selger-middag-pa-dora-1.12178448

Jeg liker ikke gå på butikken men det er av andre grunner, kunne tenkt meg å fått varene kjørt hjem men sånt har de ikke her.

Tror gj.snittlig timelønn ligger på ca 150,-  Altså ca 300.000 i året. Anonymous poster hash: 93b7e...487

Nå jobber ikke jeg på Rimi, men har tariff-lønn.

Jeg har nesten full ansiennitet (kun en person som har litt høyere lønn men jeg tror ikke det et så mye forskjell). Og jeg har 165,- timen pluss skifttillegg som varierer etter tid på døgnet og søndager.

Søndager har jeg mest, og da har jeg 192,- timen.

Ellers synes jeg ikke noen skal skamme seg. Det er en grunn til at en er trygdet.

Nå jobber ikke jeg på Rimi, men har tariff-lønn.

Jeg har nesten full ansiennitet (kun en person som har litt høyere lønn men jeg tror ikke det et så mye forskjell). Og jeg har 165,- timen pluss skifttillegg som varierer etter tid på døgnet og søndager.

Søndager har jeg mest, og da har jeg 192,- timen.

Ellers synes jeg ikke noen skal skamme seg. Det er en grunn til at en er trygdet.

Tror maks fra folketrygden er 348.000 i året.

Har hørt rykter om at de lever på ukristlige tider, sent om kvelden, vel.

Annonse

mange som tjener mindre enn trygdede, er ingen minstelønn i Norge, masse sosial dumping. Men sålenge man ikke har svindlet seg til trygden så er det det samfunnet har bestemt at du skal få så da får du bare kose deg

Endret av Trollings

Tror dere virkelig at de som sitter i kassa vet eller bryr seg en døyt om hva dere gjør?

Det er ingen god følelse å vite man bare kan gå hjemme og kose seg for samme lønn som sliterne på Rimi har.

Anonymous poster hash: 93b7e...487

Det er ingen god følelse å vite man bare kan gå hjemme og kose seg for samme lønn som sliterne på Rimi har.

Anonymous poster hash: 93b7e...487

Nav går sikkert med på å redusere trygden din litt hvis du ønsker det, burde ikke være noe problem, og nekter de så kan du jo gi bort deler til veldedighet eller noe slikt ? 

Tror dere virkelig at de som sitter i kassa vet eller bryr seg en døyt om hva dere gjør?

Ja, regner med det. Jeg tror de er sinte fordi de må slite. Men nå vet de jo hvem jeg er, da, jeg er ikke fremmed. Hilser og smiler med alle. Men jeg tror de er sinte bak fasaden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...