Gå til innhold

Syntes du det er pinlig å gå på Rimi når du er trygdet?

Anbefalte innlegg

Ja, regner med det. Jeg tror de er sinte fordi de må slite. Men nå vet de jo hvem jeg er, da, jeg er ikke fremmed. Hilser og smiler med alle. Men jeg tror de er sinte bak fasaden.

Neida, jeg jobber i bibliotek og vet godt at en del av mine brukere er uføretrygdede av ulike grunner og jeg er overhode ikke sint fordi de "går hjemme og tar imot penger". De fleste vil jo helst være i jobb da.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Toga

13

• slabbedask

12

• AnonymBruker

4

• Trollings

4

Mest aktive i denne tråden

Neida, jeg jobber i bibliotek og vet godt at en del av mine brukere er uføretrygdede av ulike grunner og jeg er overhode ikke sint fordi de "går hjemme og tar imot penger". De fleste vil jo helst være i jobb da.

Men hva betyr det å helst ville være i jobb? Har de anstrengt seg som en polfarer da, i forsøkene?

Jeg aner ikke hva de har gjort, men de færreste vil nå gå hjemme og være syke.

Tror ikke det finnes en eneste som ønsker å være syk... men det er jo variabelt hvor mye man gjør med helsen sin / fungeringen, da...

Tror dere virkelig at de som sitter i kassa vet eller bryr seg en døyt om hva dere gjør?

Når man tropper opp i kassa kl 10 for å kjøpe cola tenker de nok sitt. Det er nok best å ikke gå ut før etter kl 17.

Endret av slabbedask

Når man tropper opp i kassa kl 10 for å kjøpe cola tenker de nok sitt. Det er nok best å ikke gå ut før etter kl 17.

Tviler jeg på :)

På min arbeidsplass snakker vi (internt) om kunder som vi legger merke til på andre måter enn de man skriver om i denne tråden; vi legger merke til de meget utrivelige kundene. Heldigvis er det få av dem - ca 80-90 % av alle kunder er trivelige - noen ekstra trivelige som vi gleder oss over når kommer. De utrivelige gruer vi oss til og vi har lyst til å si dem noen sannhetens ord men det får vi ikke lov til.

(Vi er ca 20 ansatte).

Annonse

Vi gjør ikke det skjønner du. Dere er faktisk ikke så interessante. ;)

Nei det er overhodet ikke pinlig. Trygdede trenger mat og drikke som alle andre og betaler for seg som alle andre. Det gjør at de burde smile fra øre til øre hver gang jeg og andre kommer slik at vi kommer tilbake og de beholder jobben sin.

Anonymous poster hash: 6f55f...505

ganske mange handler før klokka 17.00 også, tror det er derfor butikkene åpner før 17.00

(noe sånt)

Annonse

Jeg skjønner ikke hvordan noen vet hvem som er trygdet.  Kanskje man jobber turnus eller kanskje bare om kveld/natt - fremmede folk aner da slett ikke hva andre gjør og om de jobber eller ikke.

Hvis man alltid handler midt på formiddagen er det jo mulig de legger sammen to og to.

Jeg skjønner ikke hvordan noen vet hvem som er trygdet.  Kanskje man jobber turnus eller kanskje bare om kveld/natt - fremmede folk aner da slett ikke hva andre gjør og om de jobber eller ikke.

Nå bor folk på forskjellige plasser da... forskjell på å bo i Oslo-gryta og Kautokeino... men er skikkelig vinter her da. :) Det skal lappland ha.

Nå bor folk på forskjellige plasser da... forskjell på å bo i Oslo-gryta og Kautokeino... men er skikkelig vinter her da. :) Det skal lappland ha.

Hvis man bor på et lite sted så vet vel folk det likevel?

Jeg har faktisk aldri tenkt på det. Dattera mi handler stadig tidligere på dagen enn meg fordi de jobber turnus begge t0.

Her tror jeg det er no 'lurifaks', vel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...