Gå til innhold

Føler meg ikke bra

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er svimmel og uvel, kan det ha noe med sykdommen å gjøre eller kan det komme av stress? Minner meg om sånn jeg er når jeg føler meg syk, ikke bra. Men noe åndelig er jeg jo ikke. Kan legge til at jeg har hatt mye migrene i det siste, det tærer vel også på kreftene.

Endret av stjernestøv
Skrevet

Husk på at svimmelhet og uvelhet kan skyldes alt mulig, det trenger verken å være relatert til din sykdom eller dine medisiner, selv om det selvfølgelig er mulig at det er det. Det kan være helt normalt, alle mennesker opplever en del støy fra kropp og hode en gang iblant.

Men hvis det vedvarer, så ville jeg selvsagt gått til legen med det.

Skrevet

Husk på at svimmelhet og uvelhet kan skyldes alt mulig, det trenger verken å være relatert til din sykdom eller dine medisiner, selv om det selvfølgelig er mulig at det er det. Det kan være helt normalt, alle mennesker opplever en del støy fra kropp og hode en gang iblant.

Men hvis det vedvarer, så ville jeg selvsagt gått til legen med det.

Ja det kan jo være hva som helst i grunn, har vært litt stresset for tiden også.

Skrevet

Er svimmel og uvel, kan det ha noe med sykdommen å gjøre eller kan det komme av stress? Minner meg om sånn jeg er når jeg føler meg syk, ikke bra. Men noe åndelig er jeg jo ikke. Kan legge til at jeg har hatt mye migrene i det siste, det tærer vel også på kreftene.

Kjedelig å føle seg dårlig, men noe sier meg at du har altfor mye tid til å kjenne etter.

Vet du ikke har det så bra, men som jeg har gjentatt i det kjedsommelige tror jeg du ville få det bedre både fysisk og psykisk med mer aktivitet. Det skal ikke store greiene til. Så er det deilig å slappe av hjemme etterpå.

God bedring.

Skrevet

Kjedelig å føle seg dårlig, men noe sier meg at du har altfor mye tid til å kjenne etter.

Vet du ikke har det så bra, men som jeg har gjentatt i det kjedsommelige tror jeg du ville få det bedre både fysisk og psykisk med mer aktivitet. Det skal ikke store greiene til. Så er det deilig å slappe av hjemme etterpå.

God bedring.

Takk. Ja du har vel rett i det, hadde avtale om å gå tur i dag men orket rett og slett ikke.

Skrevet

Takk. Ja du har vel rett i det, hadde avtale om å gå tur i dag men orket rett og slett ikke.

Føler meg heller ikke bra i dag. Ble ikke bedre av en times tur heller. Men det var verdt et forsøk.

Kanskje det blir bedre i morgen.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Men men.

Skrevet

Føler meg heller ikke bra i dag. Ble ikke bedre av en times tur heller. Men det var verdt et forsøk.

Kanskje det blir bedre i morgen.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Men men.

Ja vi får se hva som skjer, synd du ikke føler deg bra.

Skrevet

Hvis det kan være til noe trøst har dagen min vært helt på bånn aktivitetsmessig den og. Jeg dro til psykologen og etter det traff jeg en kusine. Det var nok til at jeg ble fullstendig satt ut. Resten av dagen har jeg ligget på sofaen. Jeg har ikke sovet men bare ligget der. Jeg har dog fått laget middag. Jeg har forferdelig dårlig samvittighet ovenfor barna som ser en så daff mor. Jeg har en liste med overkommelige mål som jeg følger hver dag, men nå orker jeg ikke å ta fatt i noe. Det virker som jeg må følge en streng rutine for å få til hverdagen.

Tvi tvi i morgen for oss begge.

Skrevet

Hvis det kan være til noe trøst har dagen min vært helt på bånn aktivitetsmessig den og. Jeg dro til psykologen og etter det traff jeg en kusine. Det var nok til at jeg ble fullstendig satt ut. Resten av dagen har jeg ligget på sofaen. Jeg har ikke sovet men bare ligget der. Jeg har dog fått laget middag. Jeg har forferdelig dårlig samvittighet ovenfor barna som ser en så daff mor. Jeg har en liste med overkommelige mål som jeg følger hver dag, men nå orker jeg ikke å ta fatt i noe. Det virker som jeg må følge en streng rutine for å få til hverdagen.

Tvi tvi i morgen for oss begge.

Det er en trøst det å vite at jeg ikke er alene. I morgen skal jeg gå til lege, men det er med noe annet.

Skrevet

Nå er jeg så lei at...

Føler med deg <3

Håper du har det litt bedre nå. Hvordan lege skal du til? Kanskje du burde ta det opp der?

Skrevet

Føler med deg <3

Håper du har det litt bedre nå. Hvordan lege skal du til? Kanskje du burde ta det opp der?

Takk. Skal til fastlegen, kan ikke ta det opp der for da bare sier han det er psykisk. Typisk det.

Skrevet

Har du vært hos legen? Hva sa han?

Jeg bare tok opp forstoppelse som jeg har slitt med, hn kunne ikke hjelpe med det. Bare sa det var de hjelpemidlene på apoteket som hjalp. Han spurte hvordan det gikk med meg, sa det gikk opp og ned men det er jo jevnt på ned nå. Orker ikke innvollvere han når alt bare er psykisk, han er jo der for det fysiske.

Så tok jeg opp sønnen min sin angst, måtte da bestilkle time til han hvis han skulle ha henvisning til psykolog.

Skrevet

Takk. Skal til fastlegen, kan ikke ta det opp der for da bare sier han det er psykisk. Typisk det.

Håper du har noen andre du kan ta opp med, som ikke er så lenge til

Skrevet

Håper du har noen andre du kan ta opp med, som ikke er så lenge til

Neste fredag kommer sykepleieren. Ikke det at jeg tror han kan hjelpe.

Skrevet

Neste fredag kommer sykepleieren. Ikke det at jeg tror han kan hjelpe.

Fredagen som kommer nå? Hvorfor tror du ikke han kan hjelpe?

Skrevet

Fredagen som kommer nå? Hvorfor tror du ikke han kan hjelpe?

Nei neste fredag. Hva kan han hjelpe med da? Snakke med meg? Jeg får det ikke bedre av den grunn, må få vekk medisinene. Og etter folk her inne, og sykepleieren sa jeg måtte gjøre det i samråd med psykiater venter jeg på det.

Skrevet

Nei neste fredag. Hva kan han hjelpe med da? Snakke med meg? Jeg får det ikke bedre av den grunn, må få vekk medisinene. Og etter folk her inne, og sykepleieren sa jeg måtte gjøre det i samråd med psykiater venter jeg på det.

Skjønner. Er ikke enkel situajon :/

Har ikke så mange råd, men hold ut!

Skrevet

Skjønner. Er ikke enkel situajon :/

Har ikke så mange råd, men hold ut!

Takk, ja får holde ut til neste uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...