Gå til innhold

Dystomi/ bipolar 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som står meg nær synes dystert stemningsleie henger over han. Han er høgt utdannet innen medisin og ( enda en prestisjefylt utd)Fungerer på jobb. Hjemme:Veldig sigen , iniativløs- melankolsk over lengre faser.

Han har imidlertid diller han blir besatt opptatt av og entusiastisk av i perioder . Noen tror han da en grandios ,men klarer en hel masse . Dog noen byggeprosjekt son tar tid og som er blitt importert fra utlandet i dyre dommer. ... Er dette manisk oppførsel ? Går på søvnen løs ? Har hatt tendenser til spisevegring iunder sine treningsdiller og litt sosial angst- les betydelig mer utadvendt av vin og sky til kvinner tross en svært pen og sosialt kompetent mann. Mange mener han er super mann. Mener ikke det selv og føler seg ikke som det. Jeg før høre jeg er periodisk super girl av venninne.

Sier det er lite behandling for dette - ingen vits m merkelapp.Er dette psykelig.? Hva skal jeg tro? Lider litt på hans vegne . Er søstera og de tror jeg kan ha bipolar 2..

Huff jeg vil ikke bare granske egen sjel- vil oppklare min brors og. Men det vil ikke han.

Råd? Konsentrere meg om min egen?

Anonymous poster hash: 82e5e...e4a

Skrevet

Best du konsenterer deg om deg selv ja, du har nok med det.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Deler dine tanker om at dette er BP2.

Skrevet

En som står meg nær synes dystert stemningsleie henger over han. Han er høgt utdannet innen medisin og ( enda en prestisjefylt utd)Fungerer på jobb. Hjemme:Veldig sigen , iniativløs- melankolsk over lengre faser.

Han har imidlertid diller han blir besatt opptatt av og entusiastisk av i perioder . Noen tror han da en grandios ,men klarer en hel masse . Dog noen byggeprosjekt son tar tid og som er blitt importert fra utlandet i dyre dommer. ... Er dette manisk oppførsel ? Går på søvnen løs ? Har hatt tendenser til spisevegring iunder sine treningsdiller og litt sosial angst- les betydelig mer utadvendt av vin og sky til kvinner tross en svært pen og sosialt kompetent mann. Mange mener han er super mann. Mener ikke det selv og føler seg ikke som det. Jeg før høre jeg er periodisk super girl av venninne.

Sier det er lite behandling for dette - ingen vits m merkelapp.Er dette psykelig.? Hva skal jeg tro? Lider litt på hans vegne . Er søstera og de tror jeg kan ha bipolar 2..

Huff jeg vil ikke bare granske egen sjel- vil oppklare min brors og. Men det vil ikke han.

Råd? Konsentrere meg om min egen?

Ser du likheter mellom din bror og deg? Fortalte du din behandler om ham?

Skrevet

Ja tror det er mulig å se mange likheter i sinnelag- vi er tvillinger .fortalt litt om han til psykolog . Han kan vel ikke bringe det videre til kollegaer ?

Skrevet

Deler dine tanker om at dette er BP2.

det er vel ikke noe jeg kan gjøre med det ...? Blir lei meg på hans vegne når jeg hører han har det tungt og at det er en kamp å klare jobb . Blir visst bannlyst av å sykemelde seg :(( går vel ikke til kollegaer med slikt ...

Skrevet

Ja tror det er mulig å se mange likheter i sinnelag- vi er tvillinger .fortalt litt om han til psykolog . Han kan vel ikke bringe det videre til kollegaer ?

Neida, behandler har taushetsplikt. Jeg synes bare det var klokt du gjorde det med tanke på din egen pågående vurdering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...