Gå til innhold

jeg skal slutte på abilify og zoloft i mars

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg orker ikke disse pillene mer. De gir meg høyt kollesterol og høy sukkersyke rissiko. Jeg har lagt på meg 20 kg og nå veier jeg 105 kilo og jeg er ikke 180 høy engang. Jeg gidder ikke trappe ned heller, fordi da tar det så lang tid å bli kvitt stoffet fra kroppen. Jeg går på 10 mg abilify og 100 mg zoloft. Jeg vil heller være psykisk sjuk enn å være smellfeit å dø tidlig av fedme og høyt kollesterol. Jeg skal slutte i mars for da er jeg ferdig hos psykologisk testing.

Skrevet

Jeg orker ikke disse pillene mer. De gir meg høyt kollesterol og høy sukkersyke rissiko. Jeg har lagt på meg 20 kg og nå veier jeg 105 kilo og jeg er ikke 180 høy engang. Jeg gidder ikke trappe ned heller, fordi da tar det så lang tid å bli kvitt stoffet fra kroppen. Jeg går på 10 mg abilify og 100 mg zoloft. Jeg vil heller være psykisk sjuk enn å være smellfeit å dø tidlig av fedme og høyt kollesterol. Jeg skal slutte i mars for da er jeg ferdig hos psykologisk testing.

Jeg tror ikke Abilify gir vektøkning, men Zoloft kan for noen gjøre det.

Jeg ville heller gått for å finne et annet preparat som ikke gir vektøkning, det finnes andre SSRI som er bedre enn Zoloft på vektøkning.

Skrevet

Tror ikke det er så lurt av deg, men det er ditt valg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...