Gå til innhold

Hva er sykt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Alt er så tungt og det må være medisinene.

Det blir garantert ikke noe bedre hvis du bare ligger på sofaen. Begynn med en 10 minutters tur hver dag.

Endret av slabbedask
Skrevet

jeg tror ikke det er medisinene som gjør det. Husk at for å få energi må du bruke energi. Ja, det er tungt i starten, men det bedrer seg

Anonymous poster hash: 6f1b1...e58

Det er ikke min erfaring, syns det er tungt etter starten også...

Skrevet

Det blir garantert ikke noe bedre hvis du bare ligger på sofaen. Begynn med en 10 minutters tur hver dag.

Burde gjort det ja....det er bare så tiltak.

Skrevet

Med starten mener jeg den første tiden, de første turene. Kanskje et par uker.

Ja, det er et tiltak, men det hjelper ikke være hjemme og vente på at bedring kommer.

Skrevet

Med starten mener jeg den første tiden, de første turene. Kanskje et par uker.

Ja, det er et tiltak, men det hjelper ikke være hjemme og vente på at bedring kommer.

Nei det gjør vel ikke det, bare tenkte jeg blir mer våken uten medisiner.

Skrevet

Maser jeg foressten om det samme om og om igjen i flere måneder? Medisin da?

Skrevet

Nei det gjør vel ikke det, bare tenkte jeg blir mer våken uten medisiner.

Men blir mer våken av å være i aktivitet.

Skrevet

Tror det beste er å gå fast på medisin, og ha det som en grunn. heller enn å bytte, for det er ikke bra å kutte ut, for å vente på att evnt man skal bli syk igjen. Min mening da :)

Psykose er sjeldent bra for noe.

Skrevet

Men blir mer våken av å være i aktivitet.

Mulig det, får prøve å skjerpe meg.

Skrevet

Tror det beste er å gå fast på medisin, og ha det som en grunn. heller enn å bytte, for det er ikke bra å kutte ut, for å vente på att evnt man skal bli syk igjen. Min mening da :)

Psykose er sjeldent bra for noe.

Er så irritert for at jeg må ha denne sykdommen.

Skrevet

Jeg forstår deg godt. Jeg har en venninne som går på antipsykotika. Hun er riktignok en rolig person, men hun fikk afasi og fikk nesten ikke fram et ord på de medisinene hun gikk på. I tillegg fikk hun Parkinson-symptomer med skjelvinger og rykninger på hodet. Hun har nå fått en ny medisin og er ikke så "sløv" lenger og har mye lettere for å prate igjen.

Så jeg ville også ha prøvd noe annet. Man skal ikke gå rundt som en zombie heller.

Skrevet

Jeg forstår deg godt. Jeg har en venninne som går på antipsykotika. Hun er riktignok en rolig person, men hun fikk afasi og fikk nesten ikke fram et ord på de medisinene hun gikk på. I tillegg fikk hun Parkinson-symptomer med skjelvinger og rykninger på hodet. Hun har nå fått en ny medisin og er ikke så "sløv" lenger og har mye lettere for å prate igjen.

Så jeg ville også ha prøvd noe annet. Man skal ikke gå rundt som en zombie heller.

Stakkars venninnen din, så ille er det ikke her. Men jeg er lei av bivirkninger og zombie tilværelsen. Jeg var ikke en zombie sa psykologen jeg gikk til, hun kunne jo prøvd å tatt dem selv og mistet seg selv.

Skrevet

Omvendt her, jeg fikk Abilify fordi legen mente det var vanskelig for meg å prate

Skrevet

Hva med å redusere på dosen i stedet?

Bare noe jeg tenkte på.

Skrevet

Er så irritert for at jeg må ha denne sykdommen.

Jeg er også irritert over at jeg må drasse rundt med en psykisk lidelse.

Skrevet

Hva med å redusere på dosen i stedet?

Bare noe jeg tenkte på.

Det er jo en ide.

Skrevet

Ja det er i grunn noe stort tull...

Skrevet

Ja det er i grunn noe stort tull...

Det er tull, men hva skal man gjøre?

Skrevet

Det er sikkert slik både i somatikken og psykiatrien.. Men ja, skulle gjerrne vært frisk :(

Skrevet

Det er tull, men hva skal man gjøre?

Ja hva skal man gjøre? Liker ikke å bare akseptere det heller, men må vel. Ikke noe valg der ser det ut som nei...ingen av oss :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...