slabbedask Skrevet 10. februar 2015 Skrevet 10. februar 2015 (endret) Alt er så tungt og det må være medisinene. Det blir garantert ikke noe bedre hvis du bare ligger på sofaen. Begynn med en 10 minutters tur hver dag. Endret 10. februar 2015 av slabbedask 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Skrevet 10. februar 2015 jeg tror ikke det er medisinene som gjør det. Husk at for å få energi må du bruke energi. Ja, det er tungt i starten, men det bedrer seg Anonymous poster hash: 6f1b1...e58 Det er ikke min erfaring, syns det er tungt etter starten også... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Skrevet 10. februar 2015 Det blir garantert ikke noe bedre hvis du bare ligger på sofaen. Begynn med en 10 minutters tur hver dag. Burde gjort det ja....det er bare så tiltak. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 Skrevet 10. februar 2015 Med starten mener jeg den første tiden, de første turene. Kanskje et par uker. Ja, det er et tiltak, men det hjelper ikke være hjemme og vente på at bedring kommer. Anonymous poster hash: 6f1b1...e58 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Skrevet 10. februar 2015 Med starten mener jeg den første tiden, de første turene. Kanskje et par uker. Ja, det er et tiltak, men det hjelper ikke være hjemme og vente på at bedring kommer. Anonymous poster hash: 6f1b1...e58 Nei det gjør vel ikke det, bare tenkte jeg blir mer våken uten medisiner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Skrevet 10. februar 2015 Maser jeg foressten om det samme om og om igjen i flere måneder? Medisin da? 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. februar 2015 Skrevet 10. februar 2015 Nei det gjør vel ikke det, bare tenkte jeg blir mer våken uten medisiner. Men blir mer våken av å være i aktivitet. 0 Siter
Inner self Skrevet 10. februar 2015 Skrevet 10. februar 2015 Tror det beste er å gå fast på medisin, og ha det som en grunn. heller enn å bytte, for det er ikke bra å kutte ut, for å vente på att evnt man skal bli syk igjen. Min mening da Psykose er sjeldent bra for noe. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Skrevet 10. februar 2015 Men blir mer våken av å være i aktivitet. Mulig det, får prøve å skjerpe meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Skrevet 10. februar 2015 Tror det beste er å gå fast på medisin, og ha det som en grunn. heller enn å bytte, for det er ikke bra å kutte ut, for å vente på att evnt man skal bli syk igjen. Min mening da Psykose er sjeldent bra for noe. Er så irritert for at jeg må ha denne sykdommen. 0 Siter
DoleMari Skrevet 10. februar 2015 Skrevet 10. februar 2015 Jeg forstår deg godt. Jeg har en venninne som går på antipsykotika. Hun er riktignok en rolig person, men hun fikk afasi og fikk nesten ikke fram et ord på de medisinene hun gikk på. I tillegg fikk hun Parkinson-symptomer med skjelvinger og rykninger på hodet. Hun har nå fått en ny medisin og er ikke så "sløv" lenger og har mye lettere for å prate igjen. Så jeg ville også ha prøvd noe annet. Man skal ikke gå rundt som en zombie heller. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Skrevet 10. februar 2015 Jeg forstår deg godt. Jeg har en venninne som går på antipsykotika. Hun er riktignok en rolig person, men hun fikk afasi og fikk nesten ikke fram et ord på de medisinene hun gikk på. I tillegg fikk hun Parkinson-symptomer med skjelvinger og rykninger på hodet. Hun har nå fått en ny medisin og er ikke så "sløv" lenger og har mye lettere for å prate igjen. Så jeg ville også ha prøvd noe annet. Man skal ikke gå rundt som en zombie heller. Stakkars venninnen din, så ille er det ikke her. Men jeg er lei av bivirkninger og zombie tilværelsen. Jeg var ikke en zombie sa psykologen jeg gikk til, hun kunne jo prøvd å tatt dem selv og mistet seg selv. 0 Siter
missmas Skrevet 10. februar 2015 Skrevet 10. februar 2015 Jeg forstår deg godt. Jeg har en venninne som går på antipsykotika. Hun er riktignok en rolig person, men hun fikk afasi og fikk nesten ikke fram et ord på de medisinene hun gikk på. I tillegg fikk hun Parkinson-symptomer med skjelvinger og rykninger på hodet. Hun har nå fått en ny medisin og er ikke så "sløv" lenger og har mye lettere for å prate igjen. Så jeg ville også ha prøvd noe annet. Man skal ikke gå rundt som en zombie heller. Omvendt her, jeg fikk Abilify fordi legen mente det var vanskelig for meg å prate 0 Siter
Toga Skrevet 10. februar 2015 Skrevet 10. februar 2015 Hva med å redusere på dosen i stedet? Bare noe jeg tenkte på. 0 Siter
Gondor Skrevet 10. februar 2015 Skrevet 10. februar 2015 Er så irritert for at jeg må ha denne sykdommen. Jeg er også irritert over at jeg må drasse rundt med en psykisk lidelse. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Skrevet 11. februar 2015 Hva med å redusere på dosen i stedet? Bare noe jeg tenkte på. Det er jo en ide. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Skrevet 11. februar 2015 Jeg er også irritert over at jeg må drasse rundt med en psykisk lidelse. Ja det er i grunn noe stort tull... 0 Siter
slabbedask Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Ja det er i grunn noe stort tull... Det er tull, men hva skal man gjøre? 0 Siter
Gjest Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Jeg er også irritert over at jeg må drasse rundt med en psykisk lidelse. Det er sikkert slik både i somatikken og psykiatrien.. Men ja, skulle gjerrne vært frisk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Skrevet 11. februar 2015 Det er tull, men hva skal man gjøre? Ja hva skal man gjøre? Liker ikke å bare akseptere det heller, men må vel. Ikke noe valg der ser det ut som nei...ingen av oss 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.