Gå til innhold

Sa jeg noe galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tråden er borte

Noenting skal man tydeligvis ikke snakke om

Skrevet

tråden er borte

Noenting skal man tydeligvis ikke snakke om

Det er ikke lov å skrive om å ta livet av seg.

Skrevet

Det er ikke lov å skrive om å ta livet av seg.

Sant. Burde kanskje droppet noen detaljer

Skrevet

Godt å se du fortsatt er i live :)

Varer ikke lenge:(

Jeg er veldig glad i mamma.. hun har reist. Jeg må holde ut noen dager.

Skrevet

Varer ikke lenge:(

Jeg er veldig glad i mamma.. hun har reist. Jeg må holde ut noen dager.

Skal hun være borte noen dager? Du får være mye her på dol da vet du :) Har du noen søsken?

Skrevet

Skal hun være borte noen dager? Du får være mye her på dol da vet du :) Har du noen søsken?

Hun er borte til torsdag. Jeg nekter gi meg når hun er mange timer unna.

dol gjør meg egentlig trist noenganger. Føler folk ikke svarer meg med vilje, blir redd folk er sure osv. Er egentlig et sted jeg ikke burde være formye på.

Men er selvfølgelig også mye fin svar innimellom. Som betyr veldig mye :-)

At du tar deg tid, betyr veldig mye for eksempel

Ja, en storesøster. Men føler noenganger det er omvendt. For hun er lett funksjonshemmet, så er litt "barnslig" for aldren hvis du skjønner

Skrevet

Hun er borte til torsdag. Jeg nekter gi meg når hun er mange timer unna.

dol gjør meg egentlig trist noenganger. Føler folk ikke svarer meg med vilje, blir redd folk er sure osv. Er egentlig et sted jeg ikke burde være formye på.

Men er selvfølgelig også mye fin svar innimellom. Som betyr veldig mye :-)

At du tar deg tid, betyr veldig mye for eksempel

Ja, en storesøster. Men føler noenganger det er omvendt. For hun er lett funksjonshemmet, så er litt "barnslig" for aldren hvis du skjønner

Ja, skjønner. Har dere et godt forhold da? Slik som du om moren din har.

Skjønner godt at dol kan gjøre deg trist noen ganger. Det var nok et dårlig forslag av meg. Men jeg tenkte at man kunne skrive litt om helt dagligdagse ting som ikke nødvendigvis hadde så mye mening sånn at du kanskje hadde syns det var litt hyggelig. Jeg vet ikke hvorfor, jeg kjenner deg jo ikke engang, men jeg vil at du skal ha det bra.

Skrevet

Ja, skjønner. Har dere et godt forhold da? Slik som du om moren din har.

Skjønner godt at dol kan gjøre deg trist noen ganger. Det var nok et dårlig forslag av meg. Men jeg tenkte at man kunne skrive litt om helt dagligdagse ting som ikke nødvendigvis hadde så mye mening sånn at du kanskje hadde syns det var litt hyggelig. Jeg vet ikke hvorfor, jeg kjenner deg jo ikke engang, men jeg vil at du skal ha det bra.

Vi har et ganske godt forhold ja. Vi krangler innimellom, men de fleste gjør jo det:)

For eksempel jeg er den eneste i familen som får lov til å se godteri-skapet hennes. Til foreldrene mine sier hun at hun ikke kjøper noe usunt :lol:

Vi har ganske mange like interesser også. Noen ganger snakker vi om miley cyrus, frost, hello kitty osv. jeg gjør det mest fordi det er hyggelig.

Åja sånn ja. Å skrive om ting som ikke har noe med problemer å gjøre, som musikk er bedre på dol ja :) Det er bare gøy tid tider

Skrevet

Vi har et ganske godt forhold ja. Vi krangler innimellom, men de fleste gjør jo det:)

For eksempel jeg er den eneste i familen som får lov til å se godteri-skapet hennes. Til foreldrene mine sier hun at hun ikke kjøper noe usunt :lol:

Vi har ganske mange like interesser også. Noen ganger snakker vi om miley cyrus, frost, hello kitty osv. jeg gjør det mest fordi det er hyggelig.

Åja sånn ja. Å skrive om ting som ikke har noe med problemer å gjøre, som musikk er bedre på dol ja :) Det er bare gøy tid tider

Søsteren din er heldig som har deg :) Alle søsken krangler av og til, men godt dere har et godt forhold.

Eller, du kan jo skrive om problemer hvis du vil det, om det er noen problemer du vil skrive om, eller så kan man skrive om noe helt annet.

Nå må jeg dra. Er tilbake senere i kveld.

Skrevet

Søsteren din er heldig som har deg :) Alle søsken krangler av og til, men godt dere har et godt forhold.

Eller, du kan jo skrive om problemer hvis du vil det, om det er noen problemer du vil skrive om, eller så kan man skrive om noe helt annet.

Nå må jeg dra. Er tilbake senere i kveld.

Ok skjønner, håper du får det fint videre idag:)

Skrevet

Jeg tror du vil ha godt av å tenke deg om en ekstra gang før du poster. Du trenger vel ikke å skrive inn om alt du tenker og føler? Det skifter jo uansett på et øyeblikk. Se det heller an og skriv hvis du fortsatt tenker og føler det samme dagen etter. 

Skrevet

Jeg tror du vil ha godt av å tenke deg om en ekstra gang før du poster. Du trenger vel ikke å skrive inn om alt du tenker og føler? Det skifter jo uansett på et øyeblikk. Se det heller an og skriv hvis du fortsatt tenker og føler det samme dagen etter. 

Pleier jeg gjøre det? Det gjør faktisk ikke. Det er mye jeg ikke skriver her.

Og jeg tenker ikke noe annerldes fra tråden igår

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...