Caylee Skrevet 12. februar 2015 Skrevet 12. februar 2015 Men det er vel ikke for sent? Hva om du bruker dette året på å prøve å bli bedre, kanskje prøve å få en jobb innen helsevesenet. Da har du noe praksis som kanskje gjør det lettere å lære det teoretiske. Ev kjøpe skolebøker og tyvstarte med lesing slik at du er godt forberedt når skolen begynner. Jeg har ikke konsetrasjon for tiden.. Skal man jobbe innen helsevesenet burde man kanskje være mer stabil enn pasienten Unnskyld at jeg er så negativ, men takk for råd uansett:) 0 Siter
Trine Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Skrevet 13. februar 2015 Jeg har ikke konsetrasjon for tiden.. Skal man jobbe innen helsevesenet burde man kanskje være mer stabil enn pasienten Unnskyld at jeg er så negativ, men takk for råd uansett:) Haha...du har et poeng der Syns ikke du er negativ, bare realistisk. Realistisk er bra syns jeg Men hadde jeg vært deg så hadde jeg søkt skole nå før det er for sent, også kan du se til høsten om du vil eller ikke. Vet ikke om du kan søke på særskilt grunnlag, i såfall har du vel 2 dager eller noe sånt på deg Og du, si ifra om jeg skal slutte å komme med forslag, kan jo hende du syns det bare er mas nå. 0 Siter
Caylee Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Haha...du har et poeng der Syns ikke du er negativ, bare realistisk. Realistisk er bra syns jeg Men hadde jeg vært deg så hadde jeg søkt skole nå før det er for sent, også kan du se til høsten om du vil eller ikke. Vet ikke om du kan søke på særskilt grunnlag, i såfall har du vel 2 dager eller noe sånt på deg Og du, si ifra om jeg skal slutte å komme med forslag, kan jo hende du syns det bare er mas nå. Jeg går allerede på skole.. om det går bra er en annen sak 0 Siter
Trine Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Skrevet 13. februar 2015 Jeg går allerede på skole.. om det går bra er en annen sak Joda, men tror du hadde hatt større utbytte av yrkesfag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.