Gå til innhold

Avlyst avtale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er vel ikke for sent? Hva om du bruker dette året på å prøve å bli bedre, kanskje prøve å få en jobb innen helsevesenet. Da har du noe praksis som kanskje gjør det lettere å lære det teoretiske. Ev kjøpe skolebøker og tyvstarte med lesing slik at du er godt forberedt når skolen begynner.

Jeg har ikke konsetrasjon for tiden..

Skal man jobbe innen helsevesenet burde man kanskje være mer stabil enn pasienten :lol:

Unnskyld at jeg er så negativ, men takk for råd uansett:)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Trine

20

• Caylee

9

• stjernestøv

5

• slabbedask

2

Skrevet

Jeg har ikke konsetrasjon for tiden..

Skal man jobbe innen helsevesenet burde man kanskje være mer stabil enn pasienten :lol:

Unnskyld at jeg er så negativ, men takk for råd uansett:)

Haha...du har et poeng der ;)

Syns ikke du er negativ, bare realistisk. Realistisk er bra syns jeg :) Men hadde jeg vært deg så hadde jeg søkt skole nå før det er for sent, også kan du se til høsten om du vil eller ikke. Vet ikke om du kan søke på særskilt grunnlag, i såfall har du vel 2 dager eller noe sånt på deg :P

Og du, si ifra om jeg skal slutte å komme med forslag, kan jo hende du syns det bare er mas nå.

Skrevet

Haha...du har et poeng der ;)

Syns ikke du er negativ, bare realistisk. Realistisk er bra syns jeg :) Men hadde jeg vært deg så hadde jeg søkt skole nå før det er for sent, også kan du se til høsten om du vil eller ikke. Vet ikke om du kan søke på særskilt grunnlag, i såfall har du vel 2 dager eller noe sånt på deg :P

Og du, si ifra om jeg skal slutte å komme med forslag, kan jo hende du syns det bare er mas nå.

Jeg går allerede på skole.. om det går bra er en annen sak

Skrevet

Jeg går allerede på skole.. om det går bra er en annen sak

Joda, men tror du hadde hatt større utbytte av yrkesfag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...