Gå til innhold

Ukeblader

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kjøper så å si aldri ukeblader. Maks 2 pr år, og det er som regel hvis jeg tar toget et sted. Da hender det jeg kjøper Kamille, men jeg blir alltid irritert over hvor mye reklame det er i forhold til artikler, og så går det månedsvis til neste gang.

Det hender jeg leser Allers når jeg er hos svigermor (hun abonnerer på det), men jeg er absolutt ikke interessert i kjendissladder, så sånne hjemme-hos-artikler hopper jeg over, og klissete noveller er jeg heller ikke så fan av, og håndarbeid interesserer meg ikke, så det blir mest blading kjapt gjennom.

Når jeg sitter på legekontor, optiker eller tannlegekontor, kan jeg kikke litt i Elle eller det derre Vitenskapsbladet (?). Jeg leser også litt i Motor hjemme. Mannen abonnerer på Automotorsport - det leser jeg ikke. 13-åringen selger VG på lørdager, og da leser jeg Lørdagsmagasinet. Det er vel det beste av alt det jeg har nevnt, tror jeg.

Liker egentlig tegneserier (Lunch, Hårek, Asterix, Donald etc), men veldig sjelden jeg leser det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403907-ukeblader/#findComment-3608611
Del på andre sider

Nei, leser bare filmmagasinet når jeg sitter med en kaffe på ringen kino. Vil jeg lese ellers har jeg som regel en bok for hånden, JJR Martins A Storm of Swords akkurat nå. Skulle jeg ha akutt behov for lesestoff ville jeg kanskje kjøpe Larsons Gale Verden eller noe sånnt.  

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403907-ukeblader/#findComment-3608627
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...