Gondor Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Jeg hadde egentlig time hos psykiateren min i dag, men timen ble avlyst til min store fortvilelse. I morges sendte jeg en sms til ham hvor jeg forklarte om tomheten jeg føler innvendig. Ingenting rører seg. Det er helt dødt. Jeg synes det nesten er uutholdelig å leve med. Jeg spurte om jeg kunne redusere fluanxol fra 4 mg til 3 mg og ta 1 mg om morgenen og 2 mg om kvelden. Han sa at det var helt ok og at jeg skulle sende en ny sms hvis det ikke hjalp. Nå reduserer jeg i samråd med legen. Flink pike. Sist gang reduserte jeg selv alt sammen og det ble helt katastrofe. Jeg har lært. Nå håper jeg bare det funker. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Så bra Håper det hjelper for deg da, lurt å gjøre det i samråd med psykiater. 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Flott Gondor, nå krysser jeg fingrene for deg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.