Gå til innhold

Grønt lys fra min psykiater!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde egentlig time hos psykiateren min i dag, men timen ble avlyst til min store fortvilelse. I morges sendte jeg en sms til ham hvor jeg forklarte om tomheten jeg føler innvendig. Ingenting rører seg. Det er helt dødt. Jeg synes det nesten er uutholdelig å leve med.

Jeg spurte om jeg kunne redusere fluanxol fra 4 mg til 3 mg og ta 1 mg om morgenen og 2 mg om kvelden. Han sa at det var helt ok og at jeg skulle sende en ny sms hvis det ikke hjalp.

Nå reduserer jeg i samråd med legen. Flink pike. Sist gang reduserte jeg selv alt sammen og det ble helt katastrofe. Jeg har lært.

Nå håper jeg bare det funker.

Skrevet

Så bra :)

Håper det hjelper for deg da, lurt å gjøre det i samråd med psykiater.

Skrevet

Flott Gondor, nå krysser jeg fingrene for deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...