AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Er det vanlig at en vikarlege ikke setter seg det minste inn pasientens forhistorie og leser seg opp på journal før konsultasjon (ved kronisk sykdom)? Vedkommende virket helt uforberedt. Anonymous poster hash: ae5a0...41c 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Er det vanlig at en vikarlege ikke setter seg det minste inn pasientens forhistorie og leser seg opp på journal før konsultasjon (ved kronisk sykdom)? Vedkommende virket helt uforberedt. Anonymous poster hash: ae5a0...41c Dessverre ganske vanlig, har jeg inntrykk av. I noen tilfeller kan dette også være positivt, da vikarlegen ikke på forhånd har bestemt seg for hva som er galt - basert på tidligere opplysninger - men kan behandle de symptomene du kommer med akkurat da, og ikke nødvendigvis henge dem på knaggen for den kroniske sykdommen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Er det vanlig at en vikarlege ikke setter seg det minste inn pasientens forhistorie og leser seg opp på journal før konsultasjon (ved kronisk sykdom)? Vedkommende virket helt uforberedt. Anonymous poster hash: ae5a0...41c Tror nok det er vanlig ja, iallefall etter det jeg har opplevd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Dessverre ganske vanlig, har jeg inntrykk av. I noen tilfeller kan dette også være positivt, da vikarlegen ikke på forhånd har bestemt seg for hva som er galt - basert på tidligere opplysninger - men kan behandle de symptomene du kommer med akkurat da, og ikke nødvendigvis henge dem på knaggen for den kroniske sykdommen. Det er veldig dumt når dette gjelder en uføresøknad. Hvordan kan en være sikker på at denne legen som har satt seg så dårlig inn i saken klarer å skrive en skikkelig søknad? Jeg stoler ikke på vedkommende. Anonymous poster hash: ae5a0...41c 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 (endret) Det er veldig dumt når dette gjelder en uføresøknad. Hvordan kan en være sikker på at denne legen som har satt seg så dårlig inn i saken klarer å skrive en skikkelig søknad? Jeg stoler ikke på vedkommende.Anonymous poster hash: ae5a0...41c Det skjønner jeg godt du tenker men alt er jo dokumentert fra før av din tidligere lege, en uføresøknad blir jo da nærmest en "oppsamling"/sammendrag av din sykehistorie. Eventuelle spesialistuttalelser dere legger ved teller også. Endret 11. februar 2015 av XbellaX 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.