Gå til innhold

Tung i tankene

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så en annen svarer i din tråd? Men når frosken spør den anonyme så svarer jo du på spørsmålet?

Man blir selvsentrert når man er syk, det er ok, det er til tider uunngåelig, verden rundt overlever. Det er sykdom, det er ikke slik du er som person.

ja , som har en litt annen tilnærming . Vi ble sauset sammen , litt av en gørr :) jeg svarte frosken kun på hvilken respons osv , ikke noe mer var henvendt til meg . Frosken konversere m den anonyme . Tror muligens hun merket det var en tredje part..jeg vil ikke være syk men det tar visst tid å reparere meg , skadeskutt selv om ånden tidvis har hjemsøkt m på vitaliserende vis siste tid . Klagesang er visst mitt varemerke her på forum , jeg klager lite til andre . Bare overskuddet og den slags , redd for å bli bitter på meg selv og la det ta all energi . Når jeg har det slik ønsker jeg meg en pille for alt ille .. Endret av En namnlaus
  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

13

• XbellaX

8

• AnonymBruker

8

• *skal*

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ja , som har en litt annen tilnærming . Vi ble sauset sammen , litt av en gørr :) jeg svarte frosken kun på hvilken respons osv , ikke noe mer var henvendt til meg . Frosken konversere m den anonyme . Tror muligens hun merket det var en tredje part..

Jeg antok hele "gørra" kom fra en person jeg, det synes jeg virket logisk i og med du er i en mildt sagt gørr-situasjon. Jaja, det er godt dere holder meg oppdatert ;-) Jeg håper du får en veldig mye bedre ukeslutt enn  ukebegynnelse namnlaus.

Skrevet

Bare jeg som er treg i kveld altså....akk ja. 

Det er nok alderen;-)

Skrevet

Bare jeg som er treg i kveld altså....akk ja. 

"i kveld ja"....... 

Skrevet

"i kveld ja"....... 

Se der våknet vestlendingen også ja...

Skrevet

Jeg antok hele "gørra" kom fra en person jeg, det synes jeg virket logisk i og med du er i en mildt sagt gørr-situasjon. Jaja, det er godt dere holder meg oppdatert ;-) Jeg håper du får en veldig mye bedre ukeslutt enn ukebegynnelse namnlaus.

Takk for det , kanskje det å få klaget litt renser opp .. Go ukeslutt til deg og andre i denne tråden og :)
Skrevet

"i kveld ja"....... 

Hmmm...  kan du ikke bli med på litt mobbing av bella? Har du pakket ferdig forresten?

Skrevet

Takk for det , kanskje det å få klaget litt renser opp .. Go ukeslutt til deg og andre i denne tråden og :)

God ukeslutt til deg og! Godt å se at du får hjelp nå, selvom det er beinhardt arbeid. Hang in there! 

Skrevet

Hmmm...  kan du ikke bli med på litt mobbing av bella? Har du pakket ferdig forresten?

Alltid til tjeneste der! Og det nærmer seg. Pleier å pakke kvelden (natten..) før men dette er liksom litt anderledes. 

Skrevet

Alltid til tjeneste der! Og det nærmer seg. Pleier å pakke kvelden (natten..) før men dette er liksom litt anderledes. 

Skal du på traumeavdelingen?

Skrevet

Kunne tenkt meg noen piller som virket.

Anonymous poster hash: 17190...a04

Tror du det finnes? Jeg skjønner at du er frustrert dersom i liten grad har fått anledning til å drøfte hvilke muligheter som finnes og ikke finnes med en flink psykiater.  Når det gjelder forslaget mitt om psykisk helsearbeider, så var det kanskje med tanke på å finne en måte å få et mer meningsfylt liv. Noen av dem er flinke til å diskutere hvilken muligheter som finnes.

Skrevet

Mm. Veldig spent. 

Tror du kommer til å få det bra. Har hørt veldig mye bra om stedet, tror de fleste får mye ut av et behandlingsopphold der.

Skrevet

Tror du kommer til å få det bra. Har hørt veldig mye bra om stedet, tror de fleste får mye ut av et behandlingsopphold der.

Takk! Tror det jeg og, eller hadde jeg ikke jeg nok ikke våget å dra. Men vet og at det blir tøft, så det kjennes i magen.  Men "alle" sier det er et veldig godt sted for den tøffe jobben. Og det ser jeg frem til. 

Skrevet

Takk! Tror det jeg og, eller hadde jeg ikke jeg nok ikke våget å dra. Men vet og at det blir tøft, så det kjennes i magen.  Men "alle" sier det er et veldig godt sted for den tøffe jobben. Og det ser jeg frem til. 

Det kommer til å kjennes i magen, men jeg tror samtidig du kommer til å bli møtt på en svært respektfull måte. Et bra sted å jobbe med seg selv:-)

Skrevet

Tror du det finnes? Jeg skjønner at du er frustrert dersom i liten grad har fått anledning til å drøfte hvilke muligheter som finnes og ikke finnes med en flink psykiater.  Når det gjelder forslaget mitt om psykisk helsearbeider, så var det kanskje med tanke på å finne en måte å få et mer meningsfylt liv. Noen av dem er flinke til å diskutere hvilken muligheter som finnes.

Det finnes vel piller mot angst og depresjon? Bare jeg blir kvitt det klarer jeg meg helt fint alene uten hjelp.

Skrevet

Det finnes vel piller mot angst og depresjon? Bare jeg blir kvitt det klarer jeg meg helt fint alene uten hjelp.

NHD har sagt en del ganger at AD ikke virker tilfredsstillende dersom angsten har sammenheng med Asperger. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men jeg antar at dette er grunnen til at du ikke får mer virksom medisin?

Hvis du tror det finnes medisiner som du ikke har fått prøve, så synes jeg du skal forsøke å finansiere en time hos en privat spesialist.

Skrevet

NHD har sagt en del ganger at AD ikke virker tilfredsstillende dersom angsten har sammenheng med Asperger. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men jeg antar at dette er grunnen til at du ikke får mer virksom medisin?

Det er godt mulig. Er benzo eneste løsningen? Er litt redd for å bruke for mye, har allerede 3.doblet bruken det siste året.

Skrevet

Det er godt mulig. Er benzo eneste løsningen? Er litt redd for å bruke for mye, har allerede 3.doblet bruken det siste året.

Hvor høyt forbruk har du nå da? Det høres bekymringsfullt ut med så stor økning på ett år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...