AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Hvor høyt forbruk har du nå da? Det høres bekymringsfullt ut med så stor økning på ett år. Brukte ganske lite før da. Kanskje 4-5 tabletter i uken nå (5mg). Anonymous poster hash: 17190...a04 0 Siter
frosken Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Brukte ganske lite før da. Kanskje 4-5 tabletter i uken nå (5mg). Anonymous poster hash: 17190...a04 Det høres ikke ille ut:-) Men trenger du ikke å finne noen meningsfylte sammenhenger å delta innenfor også? Eller synes du det går greit å være mye alene? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Det høres ikke ille ut:-) Men trenger du ikke å finne noen meningsfylte sammenhenger å delta innenfor også? Eller synes du det går greit å være mye alene? Plager ikke meg så lenge hodet fungerer, da kan jeg drive med div hobby prosjekter. Problemet er at jeg har helt ødelagt konsentrasjon, hukommelse og døgnrytme, vet ikke om det skyldes langvarig SSRI-bruk, eller angst/depresjon. Anonymous poster hash: 17190...a04 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.