Gjest Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Vil bare beklage hvordan jeg er for tiden. Det er vanskelig. Mye motstridene tanker og følelser. Derfor har det også vært vanskelig å takle mange av svarene jeg har fått. Jeg har spesielt i senere tid følt at det jeg skriver blir kritisert. Mange ganger forstår jeg ikke hvorfor. Men jeg har likevel satt pris på at dere har svart. 0 Siter
Gjest Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Ikke vær så streng med deg selv , jeg skjønner i alle fall du har stevd m vonde tankerekker . Da blir sitter sårbarheten og fortvilelsen og frustrasjonen lett tilgjengelig , veldig forståelig . 0 Siter
Gjest Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Ikke vær så streng med deg selv , jeg skjønner i alle fall du har stevd m vonde tankerekker . Da blir sitter sårbarheten og fortvilelsen og frustrasjonen lett tilgjengelig , veldig forståelig . Takk. Det er vanskelig nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.