frosken Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Hva er vitsen.. Jeg er jo en dramaqueen ifølge dere tydeligvis. Jeg er en tydeligvis en person som ikke kan gå ned i en dyp depresjon, og blitt dårligere på alle områder. Selvom jeg har mye alvorlig bak meg er det ingen som vil forstå. Før det forsent. Du kan jo snakke med din behandler om dette og høre hva hun sier. Ingen som har sagt at du er dramaqueen, men du spurte vel om hva andre mener om saken, og jeg har svart deg ut i fra hva jeg tenker kanskje er det beste for deg, men jeg synes så avgjort du skal snakke med behandleren din om dette. 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Hva er vitsen.. Jeg er jo en dramaqueen ifølge dere tydeligvis. Jeg er en tydeligvis en person som ikke kan gå ned i en dyp depresjon, og blitt dårligere på alle områder. Selvom jeg har mye alvorlig bak meg er det ingen som vil forstå. Før det forsent. 1.) Dramaqueen? Har jeg brukt det ordet om deg? Du skriver dere, og jeg er en av de som har svart deg, så du må jo mene meg. 2.) Før det er for sent skriver du. Tenker du over det du skriver før du skriver det? Er det meningen du skal gi de som svarer deg dårlig samvittighet? Er ditt liv vårt ansvar? 0 Siter
Caylee Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Skrevet 11. februar 2015 Hva sier behandleren din da? Vet ikke. jeg må ta det opp. 0 Siter
Caylee Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Skrevet 11. februar 2015 Du kan jo snakke med din behandler om dette og høre hva hun sier. Ingen som har sagt at du er dramaqueen, men du spurte vel om hva andre mener om saken, og jeg har svart deg ut i fra hva jeg tenker kanskje er det beste for deg, men jeg synes så avgjort du skal snakke med behandleren din om dette. Ok, jeg burde nok gjøre det. Takk for svar 0 Siter
Caylee Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Skrevet 11. februar 2015 1.) Dramaqueen? Har jeg brukt det ordet om deg? Du skriver dere, og jeg er en av de som har svart deg, så du må jo mene meg. 2.) Før det er for sent skriver du. Tenker du over det du skriver før du skriver det? Er det meningen du skal gi de som svarer deg dårlig samvittighet? Er ditt liv vårt ansvar? Føler det sånn. Ingenting jeg skriver er alvorlig, det er bare å være "sliten". Nei, skrev det for å vise at det faktisk ikke handler om å bare være litt nedfor. Ikke for at dere skal få dårlig samvittighet. Og jeg vet jeg har ansvaret helt selv. Noe annet har jeg aldri ment 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Føler det sånn. Ingenting jeg skriver er alvorlig, det er bare å være "sliten"./ Du føler ja men det er noe annet. Jeg tror ikke noen seriøse svar ville funnet på å bruke den type ord til et menneske som strever. Nei, skrev det for å vise at det faktisk ikke handler om å bare være litt nedfor. Ikke for at dere skal få dårlig samvittighet. Og jeg vet jeg har ansvaret helt selv. Noe annet har jeg aldri ment/ Hvorfor holder det ikke å si at f.eks "dette handler ikke om å være LITT nedfor" eller "jeg strever med å leve" eller lignende, det er ingen som ikke forstår at du har det vondt. Det fremstår så truende når du skriver det på den måten du gjør, som om det er vårt ansvar å holde deg i live og på nett blir man så hjelpeløs i en slik situasjon. 0 Siter
Caylee Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Skrevet 11. februar 2015 Føler det sånn. Ingenting jeg skriver er alvorlig, det er bare å være "sliten"./ Du føler ja men det er noe annet. Jeg tror ikke noen seriøse svar ville funnet på å bruke den type ord til et menneske som strever. Nei, skrev det for å vise at det faktisk ikke handler om å bare være litt nedfor. Ikke for at dere skal få dårlig samvittighet. Og jeg vet jeg har ansvaret helt selv. Noe annet har jeg aldri ment/ Hvorfor holder det ikke å si at f.eks "dette handler ikke om å være LITT nedfor" eller "jeg strever med å leve" eller lignende, det er ingen som ikke forstår at du har det vondt. Det fremstår så truende når du skriver det på den måten du gjør, som om det er vårt ansvar å holde deg i live og på nett blir man så hjelpeløs i en slik situasjon. Fordi jeg er elendig på å utrykke meg. Derfor. Ordene jeg brukte var litt for dramatisk ja, men det var ikke ment for å gjøre noen hjelpesløs eller lignende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.