Gå til innhold

Spørsmål vedr. ny hos psykolog

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har av ulike årsaker bedt om hjelp hos psykolog. Har til nå gått hos han 3 X 45 min. Til nå har det bare vært generelt prat og spørsmål, men han har ikke stilt meg et eneste spørsmål om hvordan jeg har det eller hva som plager meg. Kan det være at han ser jeg blir satt ut straks vi nærmer oss visse temaer? Jeg er veldig engstelig for å gråte i timene, og han har i grunnen rodd meg i land flere ganger jeg har kjent det blir ubehagelig.

Det andre er at jeg fikk en ubehagelig tlf fra han etter siste samtale. Han lurte på om jeg ved et uhell kunne fått med meg avtaleboka hans. Selvfølgelig ikke, men nå i ettertid er jeg redd han tenker om meg at jeg nasker. Dette var så ekkelt at den angsten jeg hadde før jeg startet hos han er blitt verre. Jeg fortalte han før dette at jeg sliter når barna roter bort ting, at ting som er borte skaper uro hos meg. Nå etter samtalen med han plager avtaleboken hans meg, om den er funnet eller om jeg er mistenkt. Føler tilliten vår er ødelagt med dette. Jeg som alltid vil være pliktoppfyllende og ikke vil være til plage for andre sliter med at jeg ikke vet om han tror jeg tok avtaleboken.

Måtte ringe en god venn og si at psykologen faktisk ga meg langt mer angst enn jeg hadde fra før. Godt med humor, men jeg skal tross alt møte fyren igjen, og jeg vet ikke om han tror at jeg nasker. Det plager meg faktisk. Tror han at jeg er en nasker vil vel i grunnen våre samtaler være basert på usannheter/misforståeler, og da har han meninger om meg som er feilaktige. Akkurat nå er jeg ikke så glad for at jeg ba om hjelp.Håper neste time at boka hans er påplass slik at jeg får fred.

Skrevet

Jeg tror ikke at han mistenkte deg for nasking, men kan se for meg at dersom avtaleboken hans plutselig var borte, så ringte han vel relativt panisk til alle som hadde vært på kontoret hans den dagen for å se om noen ved en misforståelse hadde fått den med seg.

Skrevet

Takk, frosken. Håper du har rett. Også gøy å se at du fremdeles er her. Må da være kanskje 5-6-7- år siden jeg var her under annet nck sist.

Skrevet

Takk, frosken. Håper du har rett. Også gøy å se at du fremdeles er her. Må da være kanskje 5-6-7- år siden jeg var her under annet nck sist.

Vil du si det gamle nicket ditt? Jeg har grodd litt fast her inne;-)

Skrevet

Sorry, det ønsker jeg ikke. Jeg opererte stort sett under foreldre/småbarm og Åpent. Takket være deg har barna alltid hatt stor  tegneglede pga Lyra. Venners barn har også fått det i gave.Tegnegleden er større når det er kvalitet :)

Skrevet

Sorry, det ønsker jeg ikke. Jeg opererte stort sett under foreldre/småbarm og Åpent. Takket være deg har barna alltid hatt stor  tegneglede pga Lyra. Venners barn har også fått det i gave.Tegnegleden er større når det er kvalitet :)

Hehe... de siste årene har jeg begynt å hamstre Lyra når de selges på 50 % hos ARK, men her om dagen oppdaget jeg at jeg hadde flere pakker liggende enn antallet barn jeg kjenner i relevant alder ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...