stjernestøv Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 kanskje kunne jeg fått mer energi til barna mine ved å gjøre noe jeg liker utenfor hjemmet ... Men kanskje urealistisk ... Ligger jo i senga og fryser nå.. Enig med xbellax her, du må trå litt forsiktig frem. 0 Siter
Gjest Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Ja kanskje gruer meg jo til forandring m ferie nå..så tåler ikke mye:(( 0 Siter
XbellaX Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Ja kanskje gruer meg jo til forandring m ferie nå..så tåler ikke mye:(( Har du vurdert å ta noen ekstravakter i en barnehage eller lignende? 0 Siter
Gjest Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Har du vurdert å ta noen ekstravakter i en barnehage eller lignende?det er flaut og tørr ikke spørre . Gikk rett vest sist ( DVs sa opp etter fem dager , men fikk tillit.., ) men nå var jeg visst i deppe modus, da kjennes jobb fjernt ..og fremtiden skummel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.