Gå til innhold

Tilregnelig må jeg sone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han begrunner det med at jeg er oppegående og fungerer for bra til å være psykotisk. Men jeg gjør jo ikke det. Du virker hjelpsom og snill stjernestøv, takk!. Det er ikke min feil at jeg har bra innsikt og er smart, men han som drepte Sigrid kjørte bil fra Ålesund til Oslo flere ganger tror jeg, og man kan jo fungere selvom man er psykotisk? han mener at psykose er å miste seg helt osv Anonymous poster hash: 1aa8b...221

Du kommer bare med unnskyldninger.

Anonymous poster hash: 97b17...427

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

52

• Toga

10

• slabbedask

9

• stjernestøv

5

Skrevet

Du kommer bare med unnskyldninger.

For hva? Slutt å plag meg? hva har jeg gjort deg?

Anonymous poster hash: 1aa8b...221

Skrevet

Han begrunner det med at jeg er oppegående og fungerer for bra til å være psykotisk. Men jeg gjør jo ikke det. Du virker hjelpsom og snill stjernestøv, takk!.

Det er ikke min feil at jeg har bra innsikt og er smart, men han som drepte Sigrid kjørte bil fra Ålesund til Oslo flere ganger tror jeg, og man kan jo fungere selvom man er psykotisk? han mener at psykose er å miste seg helt osv

Virker som om du rett og slett hører bare det du vil høre.

Hva gir deg rett til å true kvinner? 

Du har da for all del valgt å bo i dette land helt selv..

Anonymous poster hash: 36a61...dfe

Skrevet

Virker som om du rett og slett hører bare det du vil høre.

Hva gir deg rett til å true kvinner? 

Du har da for all del valgt å bo i dette land helt selv..

Jeg er født her. Og jeg er IKKE hjernevasket, ingen har fortalt meg om dommedag og plaging, dette er noe jeg selv vet. Jeg føler meg selv plaget av de, jeg gjør ikke det for å skape frykt men for at de skal slutte å torturere meg

Skrevet

Han begrunner det med at jeg er oppegående og fungerer for bra til å være psykotisk. Men jeg gjør jo ikke det. Du virker hjelpsom og snill stjernestøv, takk!.

Det er ikke min feil at jeg har bra innsikt og er smart, men han som drepte Sigrid kjørte bil fra Ålesund til Oslo flere ganger tror jeg, og man kan jo fungere selvom man er psykotisk? han mener at psykose er å miste seg helt osv

Bare hyggelig :-) Jeg forstår at du er syk og at relgiøse og åndelige forestillinger kan være psykotisk, jeg har selv hatt åndelig psykose og en trenger ikke være helt vekke fordi. Hva med å snakke med en lege om det?

Skrevet

Jeg er født her. Og jeg er IKKE hjernevasket, ingen har fortalt meg om dommedag og plaging, dette er noe jeg selv vet. Jeg føler meg selv plaget av de, jeg gjør ikke det for å skape frykt men for at de skal slutte å torturere meg

Ok, kan du fortelle om hvordan du blir/ble torturert og hvordan de plager deg?

Skrevet

Ok, kan du fortelle om hvordan du blir/ble torturert og hvordan de plager deg?

Jeg var lagt inn på akutt psykiatri for lenge siden, da ble jeg kraftig torturert, jeg spiste mindre og sa ifra, de brydde seg ikke, dette vil si at de ville at jeg skulle dø av sult. Kvinnene smiler for å plage i mange tilfeller, de liker å terrorisere meg ved å ikke hjelpe meg, de vil plage meg og mobbe meg på Dommedagen av hvordan jeg onanerte og hvordan jeg så ut, kvinner i offentlige instanser er de som vil plage meg , og si '' du er homo fordi øynene dine var åpne når du onanerte '' så er jeg redd for å bli såret. De ler av pasienter, lang historie!

Skrevet

Jeg var lagt inn på akutt psykiatri for lenge siden, da ble jeg kraftig torturert, jeg spiste mindre og sa ifra, de brydde seg ikke, dette vil si at de ville at jeg skulle dø av sult. Kvinnene smiler for å plage i mange tilfeller, de liker å terrorisere meg ved å ikke hjelpe meg, de vil plage meg og mobbe meg på Dommedagen av hvordan jeg onanerte og hvordan jeg så ut, kvinner i offentlige instanser er de som vil plage meg , og si '' du er homo fordi øynene dine var åpne når du onanerte '' så er jeg redd for å bli såret. De ler av pasienter, lang historie! Anonymous poster hash: 1aa8b...221

Hva med mennene i offentlig instans?

Skrevet

Hva med mennene i offentlig instans?

De er ikke mye bedre, men jeg opplever de ikke som like plagsome og farlige som kvinner

Skrevet

Det er et ordtak som sier at de kriminelle tilregnelige ønsker å bli dømt utilregnelig og de utilregnelig ønsker å bli dømt som tilregnelige.

Dette fordi de som vet de har gjort noe galt ønsker å slippe straff og heller bli behandlet som syke da de tror at det er bedre.

De utilregnelig tror at det de har gjort ikke er straffbart og ønsker derfor å få prøvd sin sak i retten som tilregnelig, nettopp for å bli frikjent.

Ditt fokus på å bli erklært psykotisk får meg til å tenke at du vet utmerket godt at det du har gjort er galt og at du bare ønsker å slippe straff.

Ikke at jeg skal gi noen diagnose men vil tro at det du har er mer tvangstanker enn psykose etter måten du iherdig skriver på på DOL.

Tror også at du vil bli skuffet vis du blir dømt til tvungen psykisk helsevern. Ikke sikkert det vil f øles noe bedre enn fengsel. Og du kan risikere å være lenger på TPH enn enn tiden du måtte sitte i fengsel.

Anonymous poster hash: fffc4...0f5

Skrevet

Tvangsinnleggelse er forferdelig. Det er ikke menneskelig i det hele tatt. Og man aner ikke når man slipper ut..Tror nesten fengsel er mer humant.

Uansett hva du blir dømt til så burde du få psykolog i fengselen. Du sliter veldig psykisk, er veldig rart hvis du ikke får det.

Anonymous poster hash: ac961...b45
Skrevet

Det er et ordtak som sier at de kriminelle tilregnelige ønsker å bli dømt utilregnelig og de utilregnelig ønsker å bli dømt som tilregnelige.

Dette fordi de som vet de har gjort noe galt ønsker å slippe straff og heller bli behandlet som syke da de tror at det er bedre.

De utilregnelig tror at det de har gjort ikke er straffbart og ønsker derfor å få prøvd sin sak i retten som tilregnelig, nettopp for å bli frikjent.

Ditt fokus på å bli erklært psykotisk får meg til å tenke at du vet utmerket godt at det du har gjort er galt og at du bare ønsker å slippe straff.

Ikke at jeg skal gi noen diagnose men vil tro at det du har er mer tvangstanker enn psykose etter måten du iherdig skriver på på DOL.

Tror også at du vil bli skuffet vis du blir dømt til tvungen psykisk helsevern. Ikke sikkert det vil f øles noe bedre enn fengsel. Og du kan risikere å være lenger på TPH enn enn tiden du måtte sitte i fengsel.

Anonymous poster hash: fffc4...0f5

Jeg vet at tvungen psykisk helsevern er brutalt, jeg føler meg truet i fengselet og i sykehuset. Jeg vil enten bli frikjent eller sone i fengsel med psykolog, sykehus vil ødelegge meg mer fordi de er der og kun torturerer pasienter

Skrevet

Jeg var lagt inn på akutt psykiatri for lenge siden, da ble jeg kraftig torturert, jeg spiste mindre og sa ifra, de brydde seg ikke, dette vil si at de ville at jeg skulle dø av sult. Kvinnene smiler for å plage i mange tilfeller, de liker å terrorisere meg ved å ikke hjelpe meg, de vil plage meg og mobbe meg på Dommedagen av hvordan jeg onanerte og hvordan jeg så ut, kvinner i offentlige instanser er de som vil plage meg , og si '' du er homo fordi øynene dine var åpne når du onanerte '' så er jeg redd for å bli såret. De ler av pasienter, lang historie!

Eksemplene du gir her er ikke eksempler på tortur.

• Det er ikke tortur at noen ikke sier fra om du spiser mindre. Tortur ville være om noen nektet deg å spise i det hele tatt. Dette antar jeg slett ikke skjedde.
  • Det er ikke tortur om kvinner smiler til deg. De vil sannsynligvis smile for å virke vennlige.
  • Du kan ikke si at det DU tror noen kvinner vil gjøre på Dommedag er tortur her og nå. Dette er bare noe du tror i ditt hode og det kommer ikke til å skje, det tror jeg du vet innerst inne.
  • Det er heller ikke tortur om noen ler av deg. Det føles kanskje ikke greit, men tortur er det da ikke!

Anonymous poster hash: 8f9ca...5e8

Skrevet

• Det er ikke tortur at noen ikke sier fra om du spiser mindre. Tortur ville være om noen nektet deg å spise i det hele tatt. Dette antar jeg slett ikke skjedde.
  • Det er ikke tortur om kvinner smiler til deg. De vil sannsynligvis smile for å virke vennlige.
  • Du kan ikke si at det DU tror noen kvinner vil gjøre på Dommedag er tortur her og nå. Dette er bare noe du tror i ditt hode og det kommer ikke til å skje, det tror jeg du vet innerst inne.
  • Det er heller ikke tortur om noen ler av deg. Det føles kanskje ikke greit, men tortur er det da ikke!

Det med at de skal le på Dommedag er sikkert. Det vet jeg innerst inne er sant, så den er jeg helt seriøs på. Kvinner vil plage meg, jeg er snart drit sliten av å onanere i frykt for kvinnene skal plage meg, prøver på bra avslutning, men får ikke det til.

Skrevet

Da anbefaler jeg å flytte til saudi arabia. Der er det ingen kvinner i offentlige instanser.

Meget godt forslag.

Anonymous poster hash: 5b68a...d17

Skrevet

Dette er Norge. Ler av meg, gjør narr av meg, er drit syk, folk foreslår at jeg flytter fra landet. Så spør dere når ekstremistene gjør noe '' OI SÅ BRUTALT '' DERE FREMPROVSERER SÅ MYE, DERE ER HELT KLART UTE ETTER MUSLIMER

Skrevet

Støtter denne.

Ts: kan du komme på noen bedre/andre eksempler på tortur kvinner gjør mot deg?

Skrevet

Det beste for deg er å akseptere at du har gjort noe kriminelt og sone straffen din som alle andre kriminelle. Du må slutte å skylde på alle andre for ting du gjør. Du vil ikke i fengsel og du vil ikke bli tvangsinnlagt. Hvordan hadde du følt det om noen hadde truet deg og sluppet unna uten hverken fengsel eller behandling?

Anonymous poster hash: 63a6e...f35
Skrevet

Det beste for deg er å akseptere at du har gjort noe kriminelt og sone straffen din som alle andre kriminelle. Du må slutte å skylde på alle andre for ting du gjør. Du vil ikke i fengsel og du vil ikke bli tvangsinnlagt. Hvordan hadde du følt det om noen hadde truet deg og sluppet unna uten hverken fengsel eller behandling?

Anonymous poster hash: 63a6e...f35

Meget frekt av deg, og jeg mistenker hvem du er ! det er grunden for at du har sluttet å snakke med meg på PM

jeg er ingen kriminell, så tenk før du skriver noe ;)

Skrevet

Har du bedt om å bli henvist til psykiater? Jeg forstår ikke helt hvordan en psykiatrisk sykepleier skal kunne hjelpe deg godt nok med det du sliter med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...