Gå til innhold

Tilregnelig må jeg sone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du veldig mye kontakt med kvinner i offentlig instans?

Hva mener du med at du ikke får være endel av samfunnet?

nei, har kunn mannlig behandler og har ikke kvinner som har noe med meg å gjøre.

Jeg får ikke førerkort, jeg har ikke skole, jeg har ikke jobb, jeg går opp i vekt, jeg har blitt straffet, jeg blir terrorisert, dette kaller jeg ikke endel av samfunnet. VS folk som er psykiatere, leger, har bra jobb, bil, venner, osv

Anonymous poster hash: 1aa8b...221

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

52

• Toga

10

• slabbedask

9

• stjernestøv

5

Skrevet

nei, har kunn mannlig behandler og har ikke kvinner som har noe med meg å gjøre. 

Hvilke kvinner er du voldlig mot da?

Skrevet

Jeg får ikke førerkort, jeg har ikke skole, jeg har ikke jobb, jeg går opp i vekt, jeg har blitt straffet, jeg blir terrorisert, dette kaller jeg ikke endel av samfunnet. VS folk som er psykiatere, leger, har bra jobb, bil, venner, osv   Anonymous poster hash: 1aa8b...221

Og derfor er det ok å være voldlig mot kvinner i offentlig instans?

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg får ikke førerkort, jeg har ikke skole, jeg har ikke jobb, jeg går opp i vekt, jeg har blitt straffet, jeg blir terrorisert, dette kaller jeg ikke endel av samfunnet. VS folk som er psykiatere, leger, har bra jobb, bil, venner, osv

For hva det er verd synes jeg synd på deg, og håper du kommer deg ut av den hengemyra du er i. Jeg tror/håper du kan få et helt ok liv med ok jobb, bil og kone hvis du blir frisk. Problemet ditt er sykdommen, ikke noe annet.

Skrevet

Jo, men jeg mener jeg ikke har kontroll, jeg blir plutselig ute av meg selv, derfor mener jeg at dette må være psykose!

Så hvor

Ok så om jeg forstod riktig så er det slik hvis samfunnet ser at folk med psykiske lidelser slipper unna straff så vil flere gjøre straffbare handlinger?

Jeg har kun trussel saker. 227. svært mange, og grove. Mot offentlige instanser

Ja men så hva inni H****** vil du da? Du vil ikke i fengsel. Også sier du at kvinner i psykiatrien torturerer deg, men så sier du samtidig at du vil evalueres som psykotisk og viss du blir betegnet som psykotisk, ja da ender du opp tvangsinnlagt i XX antall år, det er jo helt motstridene.

Anonymous poster hash: 36a61...dfe

Skrevet

Kan du ikke bare ta første steg selv, ringe ditt nærmeste DPS og be om innleggelse? Viss du forteller hvor du bor så kan jeg finne fram rette nummeret til deg tilogmed.. 

Du må vise selv at du er klar for endring, at du vil forandre deg, da har du noe å gi retten. Du kan nemlig nå si at du er på bedringens vei, har fått medisiner og går på dem og at nå fungerer livet helt fint  :D

Men da må du vise at vil selv, og gi dem en sjanse.

Anonymous poster hash: 36a61...dfe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...