Caylee Skrevet 12. februar 2015 Skrevet 12. februar 2015 Er det frekt? Føler meg veldig slem, burde jeg svare nå? Hun har prøvd få tak i meg to ganger. En gang på telefon en annen på sms 0 Siter
Caylee Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Skrevet 12. februar 2015 Glem det. Jeg svarer..jeg er ikke så dum 0 Siter
cilie Skrevet 12. februar 2015 Skrevet 12. februar 2015 Det er nok lurt å svare! Det er sikkert bare til ditt eget beste:) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. februar 2015 Skrevet 12. februar 2015 Glem det. Jeg svarer..jeg er ikke så dum Godt du svarer 0 Siter
Caylee Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Skrevet 12. februar 2015 Trenger råd her.. Jeg pratet med læreren.. Hun vil jeg skal komme imorgen, og at vi kunne prate sammen osv. Og da begynte jeg tenke litt.. Imorgen er siste dag før ferie. Jeg tenker det kanskje blir enklere komme på skolen etter ferien om jeg drar imorgen? hvis dere skjønner? Hvis jeg ikke drar imorgen går jeg også glipp av et fag jeg har vært mye borte fra.. Så jeg burde dra eller? Jeg har visst ikke gitt helt opp... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. februar 2015 Skrevet 12. februar 2015 Trenger råd her.. Jeg pratet med læreren.. Hun vil jeg skal komme imorgen, og at vi kunne prate sammen osv. Og da begynte jeg tenke litt.. Imorgen er siste dag før ferie. Jeg tenker det kanskje blir enklere komme på skolen etter ferien om jeg drar imorgen? hvis dere skjønner? Hvis jeg ikke drar imorgen går jeg også glipp av et fag jeg har vært mye borte fra.. Så jeg burde dra eller? Jeg har visst ikke gitt helt opp... Du burde dra å prate med læreren, så fint at hun bryr seg. Godt du ikke har gitt opp :-) 0 Siter
Caylee Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Skrevet 12. februar 2015 Du burde dra å prate med læreren, så fint at hun bryr seg. Godt du ikke har gitt opp :-) Ja, får satse på det. Takk for råd <3 0 Siter
Caylee Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Skrevet 12. februar 2015 Det er nok lurt å svare! Det er sikkert bare til ditt eget beste:) Ja, det er best svare på slikt:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. februar 2015 Skrevet 12. februar 2015 Selvfølgelig må du svare når læreren ringer deg eller sender sms og like selvfølgelig må du gå på skolen i morgen. Læreren vil bare hjelpe deg og du vil være glad for det når du har gjort unna skolegangen og får vitnemålet ditt. 0 Siter
Toga Skrevet 12. februar 2015 Skrevet 12. februar 2015 Bare å gi opp. Du kan jo alltids nave resten av livet. Er så liddli' morro atte... 0 Siter
Caylee Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Skrevet 12. februar 2015 Bare å gi opp. Du kan jo alltids nave resten av livet. Er så liddli' morro atte... Om jeg gir opp blir jeg sett på familien som en som "Bare går rundt og surrer" og "driver dank" (egne ord fra min far) Eller som min fetter har sagt "Slutter du blir jeg veldig skuffet". I min famile er det status ha god jobb og utdannelse. Det er prisen. 0 Siter
Toga Skrevet 12. februar 2015 Skrevet 12. februar 2015 Om jeg gir opp blir jeg sett på familien som en som "Bare går rundt og surrer" og "driver dank" (egne ord fra min far) Eller som min fetter har sagt "Slutter du blir jeg veldig skuffet". I min famile er det status ha god jobb og utdannelse. Det er prisen. Drit i dem da! Men har du ikke lyst til å drive med noe spennende og ha ordentlig inntekt? 0 Siter
Caylee Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Skrevet 12. februar 2015 Drit i dem da! Men har du ikke lyst til å drive med noe spennende og ha ordentlig inntekt? Jeg klarer ikke drite i hva familien mener. Hver gang storfamilien møtes snakkes det om "Hva gjør du da". Alle forteller om "Jeg studerer bla bla" eller tanten min sier "Jeg har fått høyere stilling i jobben". Så går plutselig etter en stund går hele lyset mot meg. Ja hva i huleste gjør jeg. Har lyst tilå synke i jorda. Du skulle sett hvor stille den gangen de spurte meg hva jeg gjorde og jeg svarte jeg var nødt til å slutte skolen. Det var direkte ydmykende.. Nei, egentlig ikke. Jeg vil jobbe på en jobb uten nesten noe sosialt.Der jeg er gjemt bort, og får jobbe i fred. Jeg bryr meg ikke om lønnen, det eneste jeg bryr meg om at jeg får en jobb jeg klarer å holde ut i. Til nå kommer jeg ikke på noen jobber som er slik.. Dette ble langt. Beklager. Skjønner hvis dette ble formye. 0 Siter
Caylee Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Skrevet 12. februar 2015 Selvfølgelig må du svare når læreren ringer deg eller sender sms og like selvfølgelig må du gå på skolen i morgen. Læreren vil bare hjelpe deg og du vil være glad for det når du har gjort unna skolegangen og får vitnemålet ditt. Det er sant. Er høflighet å svare Ja.. får håpe 0 Siter
Toga Skrevet 12. februar 2015 Skrevet 12. februar 2015 Nå vet ikke jeg helt hva grunnen til at du ikke har noe lyst til å gå på skolen er. Men når jeg tenker tilbake så savner jeg den tiden. Da var jeg noen, jeg var et menneske, en del av noe, en del av samfunnet, og jeg skulle et sted, jeg hadde et mål - og en fremtid. Men jo flere ganger du slutter på noe, jo vanskeligere er det å gjennomføre det. Med mindre det er noe med helsen din som gjør at du blir sykere av å gå på skolen, og at det derfor ikke er forsvarlig, så ville jeg gått. 0 Siter
Caylee Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Skrevet 12. februar 2015 Nå vet ikke jeg helt hva grunnen til at du ikke har noe lyst til å gå på skolen er. Men når jeg tenker tilbake så savner jeg den tiden. Da var jeg noen, jeg var et menneske, en del av noe, en del av samfunnet, og jeg skulle et sted, jeg hadde et mål - og en fremtid. Men jo flere ganger du slutter på noe, jo vanskeligere er det å gjennomføre det. Med mindre det er noe med helsen din som gjør at du blir sykere av å gå på skolen, og at det derfor ikke er forsvarlig, så ville jeg gått. Helt enig med deg. Skole er bedre enn å være hjemme. Man føler man er med i noe. Og et felleskap. Savnet mye det da jeg ikke gikk på skolen. Men problemet nå er at jeg merker det går hardt utover helsen min. Hadde det ikke gått ut over noenting, hadde jeg forsatt på skolen uten å nøle. 0 Siter
Toga Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Helt enig med deg. Skole er bedre enn å være hjemme. Man føler man er med i noe. Og et felleskap. Savnet mye det da jeg ikke gikk på skolen. Men problemet nå er at jeg merker det går hardt utover helsen min. Hadde det ikke gått ut over noenting, hadde jeg forsatt på skolen uten å nøle. På hvilken måte går det ut over helsen din? 0 Siter
Caylee Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Skrevet 13. februar 2015 På hvilken måte går det ut over helsen din? Blir formye stress i en vond situasjon fra før. Men virker ikke som det er så viktig. Men greit det. 0 Siter
Toga Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Blir formye stress i en vond situasjon fra før. Men virker ikke som det er så viktig. Men greit det. Spiller ingen rolle for min del hva du gjør, så ikke tro at jeg "dømmer" ellerno. Jeg vet ingenting om din situasjon. Når jeg sier det er smart å fortsette, så er det basert på generelle prinsipper. Samt at jeg skulle ønske jeg hadde utdannelse. Eller dvs, jeg har VGS da. Men jeg er skole-droppout jeg og. Hva skal man med studiespesialiserende om man ikke har studie? Ingen verdens ting, det er ingen yrkeskompetanse. 0 Siter
Caylee Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Skrevet 13. februar 2015 Spiller ingen rolle for min del hva du gjør, så ikke tro at jeg "dømmer" ellerno. Jeg vet ingenting om din situasjon. Når jeg sier det er smart å fortsette, så er det basert på generelle prinsipper. Samt at jeg skulle ønske jeg hadde utdannelse. Eller dvs, jeg har VGS da. Men jeg er skole-droppout jeg og. Hva skal man med studiespesialiserende om man ikke har studie? Ingen verdens ting, det er ingen yrkeskompetanse. Ok, da misforsto jeg litt. Jeg syns du har kommet langt. Du klarte vgs. Det er viktigst. Da har du muligheten til å starte rett på hvis du blir frisk nok i fremtiden. Da slipper du byrden med å ikke ha klart vgs. Du burde være stolt av det:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.