Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror vernepleier vil være et veldig dårlig valg. Jeg er mest sannsynlig mer ustabil enn pasientene og sliter endel med sosial angst itilegg. Så har endret mening.

Jeg har litt lyst til å flytte langt ute i skogen og bo der med 20 katter

Jeg vil flytte langt oppå fjellet med 20 hunder :P Vet bare ikke helt hvordan jeg skal få det til. Jeg tror du egentlig er et ganske sosial menneske, når du ikke har det så vondt. Så langt inni skogen med 20 katter tror jeg hadde blitt ensomt for deg i lengden. Men det kan hende jeg tar feil.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

23

• Toga

9

• slabbedask

5

• laban

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ladytron
Skrevet

Er man rar hvis man ikke bryr seg om "fellesskap"? Fucked up i hodet? Hvem vet.

Sikkert normalt når man har asperger.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke ta kontakt med læreren din nå?

Jeg svarte på spørsmålet om å dra ditt i storefri, ikke å kontakte læreren

Skrevet

Jeg ser ikke helt sammenhengen mellom dette og hvorvidt du kan ta kontakt med læreren din i dag, for å få et bedre utgangspunkt når vinterferien er over.  Du vil antakelig kunne ta ferie med mer senkede skuldre hvis du snakker med henne i dag (på telefon eller ved å dra på skolen), enn om du bare fortsetter å utsette det.

Jeg sa nei til å dra ditt. Å kontakte er noe annet.

Skrevet

Ikke dra deg selv mer ned i gjørma enn du trenger!!! ;)

Forsent

Skrevet

Det er i grunnen litt trist og meningsløst. Men hva skal man gjøre.

Det skjønner jeg. Jeg vet ikke hvordan det føles, men høres ikke bra ut:/

Skrevet

Jeg sa nei til å dra dit. Å kontakte er noe annet.

Alt er bedre enn ingenting, håper dere ble enige om noe konstruktivt for perioden etter vinterferien ;)

Skrevet

Alt er bedre enn ingenting, håper dere ble enige om noe konstruktivt for perioden etter vinterferien ;)

Ikke med læreren men psykologen. Læreren ringte psykologen og da ringte psykologen meg å sa at om jeg fikk det vanskelig før timen så måtte jeg ta kontakt. Så det er både betryggende og ordet konstruktivt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...