Trine Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Jeg tror vernepleier vil være et veldig dårlig valg. Jeg er mest sannsynlig mer ustabil enn pasientene og sliter endel med sosial angst itilegg. Så har endret mening. Jeg har litt lyst til å flytte langt ute i skogen og bo der med 20 katter Jeg vil flytte langt oppå fjellet med 20 hunder Vet bare ikke helt hvordan jeg skal få det til. Jeg tror du egentlig er et ganske sosial menneske, når du ikke har det så vondt. Så langt inni skogen med 20 katter tror jeg hadde blitt ensomt for deg i lengden. Men det kan hende jeg tar feil. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Er man rar hvis man ikke bryr seg om "fellesskap"? Fucked up i hodet? Hvem vet. Sikkert normalt når man har asperger. 0 Siter
Caylee Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Skrevet 13. februar 2015 Hvorfor kan du ikke ta kontakt med læreren din nå? Jeg svarte på spørsmålet om å dra ditt i storefri, ikke å kontakte læreren 0 Siter
Caylee Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Skrevet 13. februar 2015 Jeg ser ikke helt sammenhengen mellom dette og hvorvidt du kan ta kontakt med læreren din i dag, for å få et bedre utgangspunkt når vinterferien er over. Du vil antakelig kunne ta ferie med mer senkede skuldre hvis du snakker med henne i dag (på telefon eller ved å dra på skolen), enn om du bare fortsetter å utsette det. Jeg sa nei til å dra ditt. Å kontakte er noe annet. 0 Siter
Caylee Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Skrevet 13. februar 2015 Ikke dra deg selv mer ned i gjørma enn du trenger!!! Forsent 0 Siter
Caylee Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Skrevet 13. februar 2015 Det er i grunnen litt trist og meningsløst. Men hva skal man gjøre. Det skjønner jeg. Jeg vet ikke hvordan det føles, men høres ikke bra ut:/ 0 Siter
laban Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Jeg sa nei til å dra dit. Å kontakte er noe annet. Alt er bedre enn ingenting, håper dere ble enige om noe konstruktivt for perioden etter vinterferien 0 Siter
Caylee Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Skrevet 13. februar 2015 Alt er bedre enn ingenting, håper dere ble enige om noe konstruktivt for perioden etter vinterferien Ikke med læreren men psykologen. Læreren ringte psykologen og da ringte psykologen meg å sa at om jeg fikk det vanskelig før timen så måtte jeg ta kontakt. Så det er både betryggende og ordet konstruktivt 0 Siter
Caylee Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Skrevet 13. februar 2015 Skikkelig lærer da. Ja, hun er veldig snill 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.