Gå til innhold

Innleggelse som en hjelp til røykeslutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et spm. Er det vanlig å kunne få innleggelse når en forsøker å slutte å røyke?

Har prøvd tre ganger å slutte tidligere, men har hver gang blitt suicidal. Tenker at hvis jeg skal greie å slutte så må jeg kanskje være innlagt. De to-tre første ukene iallefall.

Noen som har gjort det? Går det an å be om det, eller er det rart?

Anonymous poster hash: b34a5...d84
Skrevet

Bare et spm. Er det vanlig å kunne få innleggelse når en forsøker å slutte å røyke?

Har prøvd tre ganger å slutte tidligere, men har hver gang blitt suicidal. Tenker at hvis jeg skal greie å slutte så må jeg kanskje være innlagt. De to-tre første ukene iallefall.

Noen som har gjort det? Går det an å be om det, eller er det rart?

Vet ikke jeg, men de burde jo hatt slike plasser man kunne slutte å røyke.

motorPrøysen
Skrevet

Har du forsøkt å slutte vha. Zyban? Hvis ikke kan du be legen din om det neste gang du forsøker. Du får ham neppe til å legge deg inn.

Skrevet

Har du forsøkt å slutte vha. Zyban? Hvis ikke kan du be legen din om det neste gang du forsøker. Du får ham neppe til å legge deg inn.

Jepp, og det var et biiig mistake fra fastlegen min. Jeg har bp og slik type medisin skal ikke brukes av mennesker med bp. Står i pakningsvedlegget. Jeg ble veldig psyk av det.

Skrevet

Jepp, og det var et biiig mistake fra fastlegen min. Jeg har bp og slik type medisin skal ikke brukes av mennesker med bp. Står i pakningsvedlegget. Jeg ble veldig psyk av det.

Jeg brukte Champix, ikke Zyban. My mistake.

Skrevet

Kan aldri tenke meg at man blir innlagt fordi man skal forsøke å slutte og røyke. Men, bare av ren nysgjerrighet, hva gjør at du blir suicidal av å forsøke?

Anonymous poster hash: 6a6d7...b11
Skrevet

Kan aldri tenke meg at man blir innlagt fordi man skal forsøke å slutte og røyke. Men, bare av ren nysgjerrighet, hva gjør at du blir suicidal av å forsøke?

Anonymous poster hash: 6a6d7...b11

Den som visste det, du... men jeg har jo en alvorlig stemningslidelse. Det er vanskelig nok for friske å slutte siden det blant annet kan gi negative utslag på psyken. Ikke uvanlig med angst, humørsvingninger og depresjon faktisk. For en med bp tror jeg slike symptomer blir multiplisert. Angsten/uroen blir mye større, humørsvingningene hyppigere og mer voldsomme, depresjonen mye dypere, osv. Bare slik jeg tenker pga mine erfaringer. Og det var uten røykeslutt-medisin. Med Champix ble jeg også veldig psyk.

Så jeg tenker da at om jeg skal klare å slutte så bør jeg overvåkes. For for meg er det farlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...