Gå til innhold

jeg takler ikke krav

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg sliter med å fullføre kjedelige ting som jobb og ting jeg blir lei av. I dsg måtte jeg krangle med sjefen om at jeg ikke klarer å gå på jobb i dag fordi jeg har så mye dumme tanker om hva diagnoser jeg egentlig har. Jeg er for tiden på utredning og får svar den 15 april. Jeg er veldig trøtt også å besatt av å spise snop og usunn mat. Jeg klarer bare ikke la være. Jeg selvskader meg selv for å prøve å bli bevisstløs også. Det som er verst er at mamma sier at jeg er svært psykisk sjuk og at jeg er en "dealbreaker" og at jeg ikke kan fullføre ting jeg hwr begynt på. Mens sjefen på sysselsettingen sier at dette ikke stemmer. Noen av omsorgsbolig-personnalene sier også at mamma tar litt hardt i. Men de forteller at jten medisiner så blir jeg rar.

Skrevet

Jeg sliter med å fullføre kjedelige ting som jobb og ting jeg blir lei av. I dsg måtte jeg krangle med sjefen om at jeg ikke klarer å gå på jobb i dag fordi jeg har så mye dumme tanker om hva diagnoser jeg egentlig har. Jeg er for tiden på utredning og får svar den 15 april. Jeg er veldig trøtt også å besatt av å spise snop og usunn mat. Jeg klarer bare ikke la være. Jeg selvskader meg selv for å prøve å bli bevisstløs også. Det som er verst er at mamma sier at jeg er svært psykisk sjuk og at jeg er en "dealbreaker" og at jeg ikke kan fullføre ting jeg hwr begynt på. Mens sjefen på sysselsettingen sier at dette ikke stemmer. Noen av omsorgsbolig-personnalene sier også at mamma tar litt hardt i. Men de forteller at jten medisiner så blir jeg rar.

Er det tilpasset jobb eller vanlig?

Selvskading kan være mye forskjellig, hvordan selvskadding er det?

Kanskje de burde ha et møte med moren din. Og fortelle henne hva de mener.

Blomsterfluen
Skrevet

Er det tilpasset jobb eller vanlig?

Selvskading kan være mye forskjellig, hvordan selvskadding er det?

Kanskje de burde ha et møte med moren din. Og fortelle henne hva de mener.

Det er tillpasset jobb. Jeg er 100 prosent uføretrygdet. Selvskadingen er det at jeg kveler meg selv for å prøve å få til å besvime å få kramper. Jeg får sån voldsom trang til det når jeg får epilepsi tanker. Jeg harikke epilepsi men ønsker det meget høyt, fordi jeg ønsker å vise anfallene jeg prøver å få til et bilde med en eventyrfigur på.

Skrevet

Det er tillpasset jobb. Jeg er 100 prosent uføretrygdet. Selvskadingen er det at jeg kveler meg selv for å prøve å få til å besvime å få kramper. Jeg får sån voldsom trang til det når jeg får epilepsi tanker. Jeg harikke epilepsi men ønsker det meget høyt, fordi jeg ønsker å vise anfallene jeg prøver å få til et bilde med en eventyrfigur på.

Det der er ikke smart bruke til selvskading...

Fikk høre av en psykiater på den tiden jeg gjorde det (ja så langt at jeg fikk kramper) at det kan være farlig for hjerterytmen.

Om du ikke ønsker å dø, er det der skikkelig dumt å gjøre..

Skrevet

Trodde du hadde sluttet med dette, du skrev om det en gang før og fikk vite at det er farlig. Ikke gjør det.

Skrevet

jeg prøver å få til et bilde med en eventyrfigur på

Det forstod jeg ingen ting av.

Anonymous poster hash: d8144...469

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...