Gå til innhold

NHD/ Trenger råd før jeg slutter helt med Cosylan..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg slutte med Cosylan har tatt 10 mg hver kveld siden før jul. Tenkte helle ut all Cosylanen.. Men jeg lurer på om det er fare for farlige bivirkninger om jeg slutter så brått? Krampe eller annet?

Er bare litt engstelig for dette før jeg tar steget fult ut og gå fra 10 mg til 0 brått.

Takknemlig for svar.

Anonymous poster hash: 2e0e6...a89

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan slutte brått. Det kan føre til noe ubehag inkl ubehaget ved å ikke få den behagelige rusfølelsen.

Det er definitivt ikke farlig.

Du har nå ingen grunner til å utsette avslutningen.

Skrevet

Har ikke NHD svart deg på dette før?

Nei hadde ikke spurt han om dette hvis han hadde svart på det samme tidligere..

Skrevet

Du kan slutte brått. Det kan føre til noe ubehag inkl ubehaget ved å ikke få den behagelige rusfølelsen.

Det er definitivt ikke farlig.

Du har nå ingen grunner til å utsette avslutningen.

Tusen takk for svar! Skal slutte nå. Går nå for å helle alt ut.

Skrevet

Dette har du spurt om før. Stiller meg skeptisk til hvilken lege som foreskriver Cosylan i de mengder at man blir avhengig av den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...