AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Nå skal jeg slutte med Cosylan har tatt 10 mg hver kveld siden før jul. Tenkte helle ut all Cosylanen.. Men jeg lurer på om det er fare for farlige bivirkninger om jeg slutter så brått? Krampe eller annet? Er bare litt engstelig for dette før jeg tar steget fult ut og gå fra 10 mg til 0 brått. Takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 2e0e6...a89 Anonymous poster hash: 2e0e6...a89 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Du kan slutte brått. Det kan føre til noe ubehag inkl ubehaget ved å ikke få den behagelige rusfølelsen. Det er definitivt ikke farlig. Du har nå ingen grunner til å utsette avslutningen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Har ikke NHD svart deg på dette før? Nei hadde ikke spurt han om dette hvis han hadde svart på det samme tidligere.. Anonymous poster hash: 2e0e6...a89 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Du kan slutte brått. Det kan føre til noe ubehag inkl ubehaget ved å ikke få den behagelige rusfølelsen. Det er definitivt ikke farlig. Du har nå ingen grunner til å utsette avslutningen. Tusen takk for svar! Skal slutte nå. Går nå for å helle alt ut. Anonymous poster hash: 2e0e6...a89 0 Siter
jassy Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Dette har du spurt om før. Stiller meg skeptisk til hvilken lege som foreskriver Cosylan i de mengder at man blir avhengig av den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.