Gå til innhold

Uvirkelighetsfølelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så rart å gå ute, får uvirkelighetsfølelse og legger godt merke til alle lys. Lys på biler f.eks og utelys. Syns det er vår i luften og det er så rart. Flere som har det sånn? Hva er det?

Skrevet

Det er så rart å gå ute, får uvirkelighetsfølelse og legger godt merke til alle lys. Lys på biler f.eks og utelys. Syns det er vår i luften og det er så rart. Flere som har det sånn? Hva er det?

For meg er sånt relatert til angst.

Anonymous poster hash: bfd99...566

Skrevet

For meg er sånt relatert til angst.

Anonymous poster hash: bfd99...566

Det kan hende det er sånn for meg også.

Skrevet

Føler du deg redd når det skjer? Høres ubehagelig iallfall :/

Skrevet

Føler du deg redd når det skjer? Høres ubehagelig iallfall :/

Blir vel heller litt redd når det skjer, redd for å dette sammen.

Skrevet

Jeg kan få en uvirkelighetsfølelse noen ganger, men det tror jeg er fordi jeg på en måte forsvinner inn i meg selv som om jeg er der uten å være der (eller noe sånt).

Skrevet

Jeg kan få en uvirkelighetsfølelse noen ganger, men det tror jeg er fordi jeg på en måte forsvinner inn i meg selv som om jeg er der uten å være der (eller noe sånt).

Kan vel beskrives sånn også, minner meg om å være grensepsykotisk men er jo ikke det nå. Ekkelt.

Skrevet

Blir vel heller litt redd når det skjer, redd for å dette sammen.

Det skjønner jeg.

Kanskje du burde spørre nhd, tror han kanskje kan vite

Skrevet

Det skjønner jeg.

Kanskje du burde spørre nhd, tror han kanskje kan vite

Kanskje, han kan jo svare hvis han vil.

Skrevet

Det høres ut som diagnosen din.

Skrevet

Det høres ut som diagnosen din.

Og jeg tar medisiner.

Skrevet

Og jeg tar medisiner.

Ja heldigvis, det betyr ikke at du ikke kan oppleve slike episoder/tilstander i blant.

Skrevet

Ja heldigvis, det betyr ikke at du ikke kan oppleve slike episoder/tilstander i blant.

Ok, det minner om når jeg er dårlig men får vel tåle det.

Skrevet

Kanskje, han kan jo svare hvis han vil.

Ja, det er sant. Men tror han svarer fortere hvis man ber han svare i overskriften

Skrevet

Ja, det er sant. Men tror han svarer fortere hvis man ber han svare i overskriften

Glemte det. Det er vel sykdommen min som titter innom :-(

Skrevet

Glemte det. Det er vel sykdommen min som titter innom :-(

Hva med å lage ny tråd?

Høres ikke bra ut, kanskje på tide si ifra til noen? tror det er bedre enn dol

Skrevet (endret)

Hva med å lage ny tråd?

Høres ikke bra ut, kanskje på tide si ifra til noen? tror det er bedre enn dol

Får være grenser på hvor mange tråder jeg skal lage :-)

Det er vel som xbellax skriver, at det må jeg tåle en gang iblandt selv om jeg tar medisiner. Kunne hatt dette på varselstegnene mine tror jeg, sykepleieren vet jo ingenting om meg. På en måte er det utrygt, han likte ikke å vite ting på forhånd. Kjenner jeg har vært i psykiatrien i for mange år, og nå må jeg begynne på nytt.

Endret av stjernestøv
Skrevet

Og jeg tar medisiner.

Hva er diagnosen din?

Anonymous poster hash: 23a66...979

Skrevet

Hva er diagnosen din?

Hvordan det?

Skrevet

Hvordan det?

Fordi jeg pleier å ha uvirkelighetsfølselse selv, og "exbella" sa at det hørtes ut som diagnosen din..?  :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...