AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Etter 5 dager på cipralex har jeg blitt temmelig giret. Vansker med å sitte stille, trang til å prate, veldig utålmodig i forhold til alt og alle. Føler at alt rundt meg går for sakte og at jeg må speede det opp. Humøret er veldig blandet, stort sett kommer jeg med tirader over hvor bedritne ting er, men jeg er også lattermild. Og sint. Jeg er veldig sint. SØvnen har blitt mindre. Jeg har vært litt sånn før, perioder med tirader om ting, bla bla. Jeg har mistenkt hypomani litt. Hva gjør jeg nå, slutter jeg på pillene nå i helga eller tar jeg dosen min i dag og forstetter. Skal jeg mistenke hypomani eller er dette normalt i oppstrartsfasen av cipralex skal jeg se det litt an? Anonymous poster hash: a8e8a...4dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Etter 5 dager på cipralex har jeg blitt temmelig giret. Vansker med å sitte stille, trang til å prate, veldig utålmodig i forhold til alt og alle. Føler at alt rundt meg går for sakte og at jeg må speede det opp. Humøret er veldig blandet, stort sett kommer jeg med tirader over hvor bedritne ting er, men jeg er også lattermild. Og sint. Jeg er veldig sint. SØvnen har blitt mindre. Jeg har vært litt sånn før, perioder med tirader om ting, bla bla. Jeg har mistenkt hypomani litt. Hva gjør jeg nå, slutter jeg på pillene nå i helga eller tar jeg dosen min i dag og forstetter. Skal jeg mistenke hypomani eller er dette normalt i oppstrartsfasen av cipralex skal jeg se det litt an? Opplevde noe av det samme under oppstart av Remeron. Roet seg ned etter 2-3 dager. Anonymous poster hash: 41439...d0c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.