Gå til innhold

Giret av Cipralex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 5 dager på cipralex har jeg blitt temmelig giret. Vansker med å sitte stille, trang til å prate, veldig utålmodig i forhold til alt og alle. Føler at alt rundt meg går for sakte og at jeg må speede det opp. Humøret er veldig blandet, stort sett kommer jeg med tirader over hvor bedritne ting er, men jeg er også lattermild. Og sint. Jeg er veldig sint. SØvnen har blitt mindre.

Jeg har vært litt sånn før, perioder med tirader om ting, bla bla. Jeg har mistenkt hypomani litt. Hva gjør jeg nå, slutter jeg på pillene nå i helga eller tar jeg dosen min i dag og forstetter. Skal jeg mistenke hypomani eller er dette normalt i oppstrartsfasen av cipralex skal jeg se det litt an?

Anonymous poster hash: a8e8a...4dc
Skrevet

Etter 5 dager på cipralex har jeg blitt temmelig giret. Vansker med å sitte stille, trang til å prate, veldig utålmodig i forhold til alt og alle. Føler at alt rundt meg går for sakte og at jeg må speede det opp. Humøret er veldig blandet, stort sett kommer jeg med tirader over hvor bedritne ting er, men jeg er også lattermild. Og sint. Jeg er veldig sint. SØvnen har blitt mindre.

Jeg har vært litt sånn før, perioder med tirader om ting, bla bla. Jeg har mistenkt hypomani litt. Hva gjør jeg nå, slutter jeg på pillene nå i helga eller tar jeg dosen min i dag og forstetter. Skal jeg mistenke hypomani eller er dette normalt i oppstrartsfasen av cipralex skal jeg se det litt an?

Opplevde noe av det samme under oppstart av Remeron. Roet seg ned etter 2-3 dager.

Anonymous poster hash: 41439...d0c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...