Toga Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Tidligere hadde jeg diagnosen schizoaffektiv. Jeg fikk trygd ut i fra denne. Nå har jeg fått diagnosen personlighetsforstyrrelser, etter utredning med SCID. Er ikke dette bare tull? Har det noen hensikt å fortsette på DPS når det er som dette? Det er personlighetsforstyrrelsene paranoid, unnvikende og tvangspreget. Jeg syns alt bare er tull. Personlighetsforstyrrelsene, diverse schizo-diagnoser. Det var jeg som bad om ny utredning, fordi jeg ikke trodde noe på schizoaffektiv-diagnosen. Men nå tror jeg ikke noe på personlighetsforstyrrelsene heller. Det er helt meningsløst. Endret 14. februar 2015 av Toga 0 Siter
gråstein Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 Tidligere hadde jeg diagnosen schizoaffektiv. Jeg fikk trygd ut i fra denne. Nå har jeg fått diagnosen personlighetsforstyrrelser, etter utredning med SCID. Er ikke dette bare tull? Har det noen hensikt å fortsette på DPS når det er som dette? Det er personlighetsforstyrrelsene paranoid, unnvikende og tvangspreget. Jeg syns alt bare er tull. Personlighetsforstyrrelsene, diverse schizo-diagnoser. Det var jeg som bad om ny utredning, fordi jeg ikke trodde noe på schizoaffektiv-diagnosen. Men nå tror jeg ikke noe på personlighetsforstyrrelsene heller. Det er helt meningsløst. Hjelper "terapien"? 0 Siter
Toga Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Skrevet 14. februar 2015 Hjelper "terapien"? Jeg føler ikke det, men den kan jo gjøre det likevel. 0 Siter
gråstein Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 Det var jeg som bad om ny utredning, fordi jeg ikke trodde noe på schizoaffektiv-diagnosen. Men nå tror jeg ikke noe på personlighetsforstyrrelsene heller. Det er helt meningsløst. Hva tror du er problemet da? 0 Siter
gråstein Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 Jeg føler ikke det, men den kan jo gjøre det likevel. Du kan jo prøve uten en periode og se hvordan det går. 0 Siter
Toga Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Skrevet 14. februar 2015 Hva tror du er problemet da? Problemet er at jeg frykter at andre mener og sier negative ting om meg, og humørsvingninger. Du kan jo prøve uten en periode og se hvordan det går. Ja det tror jeg nesten at jeg skal. 0 Siter
gråstein Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Problemet er at jeg frykter at andre mener og sier negative ting om meg, og humørsvingninger. Er ikke dette relatert til no slags personlighetsproblematikk? Ja det tror jeg nesten at jeg skal. Lykke til! Endret 14. februar 2015 av gråstein 0 Siter
Toga Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Skrevet 14. februar 2015 Er ikke dette relatert til no slags personlighetsproblematikk?Jo, men tidligere har jeg hatt problemer med f.eks. tanker om at de holder foredrag om at jeg har blitt lobotomert etc. Nå bruker jeg medisiner. 0 Siter
Inner self Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Når jeg går for lenge i psykiatrien, så blir jeg lei og selvsentrert. For mye energi innover, som skaper problemer. Ta en pause! Det har jeg, på 6 året. Med unntak att jeg har ett 5 minutters besøk hos psyk spl en gang i måneden, kan sitte lengre hvis jeg vil, men det er bare for å holde ett øye med meg. Så jeg ikke skal bli psykotisk igjen. Endret 14. februar 2015 av Inner self 0 Siter
Toga Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Skrevet 14. februar 2015 Når jeg går for lenge i psykiatrien, så blir jeg lei og selvsentrert. For mye energi innover, som skaper problemer. Ta en pause! Det har jeg, på 6 året. Med unntak att jeg har ett 5 minutters besøk hos psyk spl en gang i måneden, kan sitte lengre hvis jeg vil, men det er bare for å holde ett øye med meg. Så jeg ikke skal bli psykotisk igjen.Ja, det tror jeg er resultatet av å gå "over tiden". Man blir selvsentrert og mindre selvstendig. Ikke at man nødvendigvis trenger å bli kurert innen den tid.Holder sikkert med fastlegen. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 Enig, dette høres helt tullete ut Når jeg leser slikt, tenker jeg at om det var meg hadde jeg friskmeldt meg, skaffet meg en jobb og kuttet ut tøysekoppene. Må være mye enklere 0 Siter
Toga Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Skrevet 14. februar 2015 Enig, dette høres helt tullete ut Når jeg leser slikt, tenker jeg at om det var meg hadde jeg friskmeldt meg, skaffet meg en jobb og kuttet ut tøysekoppene. Må være mye enklere Eller jeg kutter ut tøysekoppene og bruker tiden på å forbedre meg... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 Enig, dette høres helt tullete ut Når jeg leser slikt, tenker jeg at om det var meg hadde jeg friskmeldt meg, skaffet meg en jobb og kuttet ut tøysekoppene. Må være mye enklere Er det SÅ enkelt? Anonymous poster hash: 3a9b0...278 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.