Gå til innhold

Telemark innfører niqab forbud

Anbefalte innlegg

På alle VGS skoler i Telemark har man nå innført forbud i mot niqab eller andre måter å dekke til ansiktet på. Alle partier er enige om å innføre forbudet.

Nå er vel tiden inne for å innføre dette over hele landet.

http://www.nettavisen.no/na24/--man-er-pa-skolen-for-a-lre-ikke-maskere-seg/8538548.html

- Man er på skolen for å lære, ikke maskere seg

Anonymous poster hash: cfda5...e27
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/404006-telemark-innf%C3%B8rer-niqab-forbud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

20

• Toga

9

• slabbedask

5

• AnonymousDoler

3

Forrige AP ordfører i Fredrikstad ville at byen skulle ta i mot ekstra mange innvandrere. Nå kan man se resultatet.

http://www.f-b.no/nyheter/jeg-vil-ga-slik-1.7395870

http://www.tv2.no/a/6197482

Anonymous poster hash: cfda5...e27

Annonse

I seg selv er det soleklart ikke noe jeg ønsker å importere, men når folk flykter fra f.eks. tortur så syns jeg det veier tyngre.

Ikke hvis dette fører til vår egen undergang. Jeg er bekymret for de konsekvenser dagens høye tempo i innvandringen vil kunne få for den finansielle og kulturelle bærekraften i vårt samfunn. Er det lurt – og bærekraftig – at halvparten av hovedstadens bydeler vil ha etnisk norsk mindretall i 2030?

Ikke så lenge brorparten av ikke-vestlige innvandrere er muslimer - en religion som per definisjon preges av intoleranse, kvinneundertrykking, hat mot homofile, bl.a. Ingen annen religion generer så mye vold og terror. Hvorfor skal vi i stadig høyere tempo importere disse middelalderske holdningene?

Endret av slabbedask

Din oppfatning av innholdet i islam harmoniserer ikke med min.

Det er 2% muslimer i Norge i dag.

Det er bare å se hvordan islam praktiseres i praksis, og se hvordan det står til med menneskerettighetene i muslimske land.

Det er 4% muslimer i Norge i dag, i Oslo langt høyere. Og det øker raskt. Meget raskt.

Endret av slabbedask

Landet med dårligst praksis av menneskerettigheter er kanskje Nord-Korea.

For 70 år siden ble nazistenes kamp for verdensherredømme og utslettelse av dårligere raser stoppet.

Dette har ikke så mye med religion å gjøre, mener jeg.

Det er litt over 100.000 medlemmer i islamske trossamfunn. Det blir cirka 2%.

Landet med dårligst praksis av menneskerettigheter er kanskje Nord-Korea.

For 70 år siden ble nazistenes kamp for verdensherredømme og utslettelse av dårligere raser stoppet.

Dette har ikke så mye med religion å gjøre, mener jeg.

Det er litt over 100.000 medlemmer i islamske trossamfunn. Det blir cirka 2%.

Dette har ingen ting med raser å gjøre, men alt å gjøre med religion og kultur.

Den perverterte middelalder-religionen som er islam må beskjempes med alle midler.

Og det finnes selvfølgelig langt flere muslimer i Norge enn de som er medlem av et islamsk trossamfunn som mottar statsstøtte (de gjentar bare gammel, og for lengst debunket, propaganda fra sør). I følge en artikkel i Aftenposten i overkant av 200.000 (og det var for 4-5 år siden). Antallet er raskt økende.

Endret av slabbedask

Det har endel med kultur å gjøre, men kultur er ikke statisk.

Islam er ingen middelalder-religion. Middelalderen er en periode i vestlig historie. Islam utvikler seg i en annen dynamikk.

Problemet er hva du regner som kriterier for å være muslim. Tallene fra Aftenposten kan oppdrives om du selv regnes som kristen. Jeg syns å merke at du tar avstand fra kristendommen.

AnonymousDoler

Stemmer,når folk med en ekstrem ideologi banker på døra, da må man enten si nei du kommer ikke inn, eller man må overbevise dem om at dem tar feil og få dem over på vår side, eller man må drepe dem, eller man kan la dem få ta over landet

Jeg antar at du var for at tyskerne skulle få berike oss med kulturen sin, det er jeg ihvertfall. Jeg mener åpne grenser og null integrering sikrer best mulig kulturell berikelse, alle som er uenige er kultur-rasister

Annonse

Stemmer,når folk med en ekstrem ideologi banker på døra, da må man enten si nei du kommer ikke inn, eller man må overbevise dem om at dem tar feil og få dem over på vår side, eller man må drepe dem, eller man kan la dem få ta over landet

Jeg antar at du var for at tyskerne skulle få berike oss med kulturen sin, det er jeg ihvertfall. Jeg mener åpne grenser og null integrering sikrer best mulig kulturell berikelse, alle som er uenige er kultur-rasister

Her var det så mange argumentative defekter at jeg gjør ikke mer enn å konstatere det :)

Her oser det tung tung ironi.

AnonymousDoler

Hvis du ikke skjønner at dette er stråmenn så bør du kanskje jekke deg selv ned litt i alle fall.

Nei skal jekke meg ned jeg, beklager at jeg har vansker for å holde argumentasjonen på et slikt saklig høyt nivå som du alltid gjør

Og det finnes selvfølgelig langt flere muslimer i Norge enn de som er medlem av et islamsk trossamfunn som mottar statsstøtte (de gjentar bare gammel, og for lengst debunket, propaganda fra sør). I følge en artikkel i Aftenposten i overkant av 200.000 (og det var for 4-5 år siden). Antallet er raskt økende.

Dette er jo bare noe du trekker opp av hatten. Med tanke på at de mottar statsstøtte, så er det jo sannsynlig at det virkelige antallet muslimer er langt mindre enn det de søker for statsstøtte for.

Anonymous poster hash: 68e8c...2c1

Dette er jo bare noe du trekker opp av hatten. Med tanke på at de mottar statsstøtte, så er det jo sannsynlig at det virkelige antallet muslimer er langt mindre enn det de søker for statsstøtte for.

95%+ av alle innvandrere fra muslimske land regner seg selv om muslimer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...