Gå til innhold

er det skadelig å kutte brått ut abilify og zoloft?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Er dette farlig for hjernen? Hva er det farlige som kan skje isåfall? Jeg vurderer å slutte for fjerde gang pga meget høyt spisebehov på junkfood. Kan man bli rar i hodet av å slutte etter 3 andre forsøk, som å få en førstegangs psykose/psychotic brake foreksempel?

Skrevet

Er dette farlig for hjernen? Hva er det farlige som kan skje isåfall? Jeg vurderer å slutte for fjerde gang pga meget høyt spisebehov på junkfood. Kan man bli rar i hodet av å slutte etter 3 andre forsøk, som å få en førstegangs psykose/psychotic brake foreksempel?

Ta opp dette med behandler.

Anonymous poster hash: a6001...c5b

Skrevet

Hvis du slutter uten å nedtrappe på zoloft, så kan du få problemer med slike støt, det er ikke anbefalt å slutte på den uten å nedtrappe, det var noe mer også, men du burde uansett vente med å autoseponere dine medisiner til du har fått svar på utredningen din. Det ville i allefall jeg gjort. For viser det seg att du trenger slike medisiner så må du begynne på nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...