Blomsterfluen Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 Er dette farlig for hjernen? Hva er det farlige som kan skje isåfall? Jeg vurderer å slutte for fjerde gang pga meget høyt spisebehov på junkfood. Kan man bli rar i hodet av å slutte etter 3 andre forsøk, som å få en førstegangs psykose/psychotic brake foreksempel? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 Er dette farlig for hjernen? Hva er det farlige som kan skje isåfall? Jeg vurderer å slutte for fjerde gang pga meget høyt spisebehov på junkfood. Kan man bli rar i hodet av å slutte etter 3 andre forsøk, som å få en førstegangs psykose/psychotic brake foreksempel? Ta opp dette med behandler. Anonymous poster hash: a6001...c5b 0 Siter
Inner self Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 Hvis du slutter uten å nedtrappe på zoloft, så kan du få problemer med slike støt, det er ikke anbefalt å slutte på den uten å nedtrappe, det var noe mer også, men du burde uansett vente med å autoseponere dine medisiner til du har fått svar på utredningen din. Det ville i allefall jeg gjort. For viser det seg att du trenger slike medisiner så må du begynne på nytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.