Gå til innhold

NHD/ Feil innhold.... Skuffet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte slutte hos psykiater og fikk beskjed om å trappe ned og slutte med ap medisin på egenhånd. (Har skrevet om det før her..)

Var hos fastlegen i går. Jeg spurte hva som sto i epikrisen fra psykiateren. Det sto at pasienten/jeg ikke ville bli henvist videre til ny behandler. Og at pasienten/jeg ville slutte på ap.

Begge disse delene er 100% feil. Det var aldri snakk om jeg følte behov/ønsket videre behandling. Psykiateren så meg ferdigbehandlet og avsluttet. Videre har jeg ALDRI uttrykt ønske om å slutte med ap medisin for jeg føler meg stabil og trygg på den. Men han mente jeg burde trappe ned og slutte..

Ble skuffet over innholdet i epikrisen der det framstilles at det er jeg selv som ønsket dette. Prøvde å snakke med fastlegen med han har det så travelt, er opptatt av somatikk og kan lite om psykiatri så ikke stor hjelp å få der. Får inntrykk av at han forholder seg mest til det psykiateren skriver. Sa at jeg synes det er svært vanskelig å trappe ned på egenhånd, men da refererte fastlegen til det som sto i epikrisen at det burde på ca 3 mnd mellom hver 10 mg jeg trappet ned..

Anonymous poster hash: 1a04f...54d

Anonymous poster hash: 1a04f...54d
Skrevet

Måtte slutte hos psykiater og fikk beskjed om å trappe ned og slutte med ap medisin på egenhånd. (Har skrevet om det før her..)

Var hos fastlegen i går. Jeg spurte hva som sto i epikrisen fra psykiateren. Det sto at pasienten/jeg ikke ville bli henvist videre til ny behandler. Og at pasienten/jeg ville slutte på ap.

Begge disse delene er 100% feil. Det var aldri snakk om jeg følte behov/ønsket videre behandling. Psykiateren så meg ferdigbehandlet og avsluttet. Videre har jeg ALDRI uttrykt ønske om å slutte med ap medisin for jeg føler meg stabil og trygg på den. Men han mente jeg burde trappe ned og slutte..

Ble skuffet over innholdet i epikrisen der det framstilles at det er jeg selv som ønsket dette. Prøvde å snakke med fastlegen med han har det så travelt, er opptatt av somatikk og kan lite om psykiatri så ikke stor hjelp å få der. Får inntrykk av at han forholder seg mest til det psykiateren skriver. Sa at jeg synes det er svært vanskelig å trappe ned på egenhånd, men da refererte fastlegen til det som sto i epikrisen at det burde på ca 3 mnd mellom hver 10 mg jeg trappet ned..

Utrolig mange slappe fastleger der ute.

Anonymous poster hash: aed1b...bcd

Skrevet

Mange fastleger konsulterer psykiatere. Slik er det i alle fall i bydelen her jeg bor. De har møter en gang i blant, hvis jeg har forstått rett. Min fastlege er ikke videre bevandret i psykiatri han heller. Men spør jeg om å bytte medisin så konsulterer han med en psykiater.

Anonymous poster hash: f9cc9...059

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...